یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله سیارات منظومه شمسی

اختصاصی از یاری فایل مقاله سیارات منظومه شمسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله سیارات منظومه شمسی


مقاله سیارات منظومه شمسی

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات 176

مقدمه

همانطور که می دانید امروزه یکی از عوامل قدرت دولتها پیشرفت علوم هوا و فضا است و هر دولتی که بتواند این علم را بیشتر پیشرفت دهد سر آمدتر خواهد بود .پس ضرورت شناخت فضا کاملا احساس می شود . این تحقیق به صورت مختصر و ابتدائی به شناخت منظومه شمسی و برخی اجرام آسمانی می پردازد . در واقع سعی بر این است که خواننده پس از خواندن آن به شناختی کلی پیرامون این مطلب دقت یابد و در صورت تمایل به تکمیل اطلاعات خود بپردازد .

در فصل اول به معرفی منظومه شمسی ، نحوه شکل گیری و عمر آن می پردازیم .

در فصل دوم به شناخت سیارات پرئداخته شده و معرفی سیارات منظومه شمسی بخشی از این فصل محسوس می شود .

در فصل سوم ستاره ها را که زیباترین اجرام آسمانی از دیدگاه ما ساکنان زمین هستند ، معرفی می کنیم و برخی ستاره های معروف را هم می شناسیم و در انتها فصول هم به شهابها و سحابی ها اختصاص داده ایم .

امید آن است که این تحقیق به هدف خود رسیده باشد .

 

 

 

 

 

انگیزه طرح :

انگیزه ی اصلی از انجام این تحقیق برای ما از آن جا ایجاد شد که هر روزه در رادیو و تلوزیون و اینترنت با خبرهایی پیرامون پیشرفت های هوا و فضا روبرو می شدیم پس بر آن شدیم تا اطلاعاتی کلی و جامع پیرامون این موضوع جمع آوری کنیم ، تا به تدریج در طی زمان و با تکمیل اطلاعات خود بتوانیم به روند پیشرفت هوا و فضا در کشور کمک کنیم .

توجه به این نکته ضروری است که ما این مسئله را مد نظر داشتیم که برای داشتن اطلاعات زیاد و کامل باید در ابتدا یک دید کلی و شناخت ابتدائی داشته باشیم پس انجام این تحقیق را پیمودن همین گام اول قرار دادیم و هدف را به دست آوردن همین شناخت کلی قرار دادیم ...

و با کمک اعضای گروه با مد نظر قرار دادن هدف نهائی خود اطلاعات را جمع آوری کردیم ، تا بتوانیم  گام اول را که آن را شرح دادیمذ بپیمائیم .

 

 

 

 

 

 

 

روش جمع آوری اطلاعات :

برای انجام این تحقیق تنها ابزار ما کتابهای موجود و استفاده از اینترنت بود . در واقع ما یک تحقیق عملی و یا یک تحقیق اجتماعی نبود که برای جمع آوری اطلاعات به نظرات اشخاص جامعه و یا انجام آزمایشات نیاز باشد .

در ضمن علم و اطلاعات ما برای مطرح کردن نظریات پیرامون این مطلب کافی نمی باشد پس با استفاده از کتاب های موجود و جمع آوری نکات مورد نیاز در آنها و تکمیل داغده ها با کمک سایت های اینترنتی اطلاعات جمع آوری شد

و سپس با کنار هم قرار دادن داده ها به اطلاعاتی که تقریبا برای تمام اقشار قابل فهم باشد و اطلاعات ابتدائی و کلی بدهد . و انگیزه ای را در شخص ایجاد کند تا به سمت تکمیل اطلاعات خود پیرامون مسئله مورد نظر سوق داده شود


دانلود با لینک مستقیم


مقاله سیارات منظومه شمسی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.