یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه: عوامل موثر بر افزایش اعتبار برند از دیدگاه مصرف کنندگان تلفن همراه و لب تاپ (مورد مطالعه: استان گیلان)

اختصاصی از یاری فایل پروژه: عوامل موثر بر افزایش اعتبار برند از دیدگاه مصرف کنندگان تلفن همراه و لب تاپ (مورد مطالعه: استان گیلان) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه: عوامل موثر بر افزایش اعتبار برند از دیدگاه مصرف کنندگان تلفن همراه و لب تاپ (مورد مطالعه: استان گیلان)


پروژه: عوامل موثر بر افزایش اعتبار برند از دیدگاه مصرف کنندگان تلفن همراه و لب تاپ (مورد مطالعه: استان گیلان)

عوامل موثر بر افزایش اعتبار برند از دیدگاه مصرف کنندگان تلفن همراه و لب تاپ (مورد مطالعه: استان گیلان)

120 صفحه

چکیده:

برند یک ابزار مهم رابطه ای در مجموعه مدیریت ارتباط مشتری شرکت است. زیرا اعتبار برند به عنوان باور پذیری اطلاعات محصول موجود در یک برند تعریف می شود که مستلزم آن است که مصرف کنندگان ادراک نمایند که برند از توانایی (به عبارت دیگر، تخصص) و تمایل (یعنی، قابلیت اعتماد) برای تحویل مداوم آن چیزی که وعده داده شده برخوردار است. اعتبار یک برند، ریسک ادراک شده را کاهش می دهد، زیرا اعتماد مصرف کنندگان را در مورد ادعاهای محصول یک شرکت افزایش می دهد. با توجه به اهمیت موضوع، پژوهش حاضر تلاش دارد تا به شناسایی عوامل موثر در افزایش اعتبار کلی برند در بین مصرف کنندگان تلفن های همراه و لپ تاپ برندهای اپل، سونی، سامسونگ بپردازد. در این راستا 384 نفر از مصرف کنندگان وسایل الکترونیکی مذکور به عنوان نمونه آماری انتخاب شد. جهت نظرسنجی از افراد نمونه از ابزار پرسشنامه محقق ساخته بهره گرفته شد. بدین ترتیب که پس از طراحی و تائید روایی صوری و محتوایی آن از سوی اساتید و صاحبنظران، بطور آزمایشی در نمونه ای بالغ بر 35 مصرف کننده توزیع و  پایایی با استفاده از روش محاسبه آلفای کرونباخ مورد تأیید قرار گرفت. پس از جمع آوری کل پرسشنامه‎های مذکور، داده های جمع آوری شده از طریق دو نرم افزار SPSS19 و  Lisrel 8 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند نتایج حاصل حاکی از تاثیر قابل توجه تصویرکشور مبداء برند بر ابعاد اعتبار برند بود. همچنین نقش میانجی گری متغیرهایی همچون کیفیت ادراک شده، وفاداری، تصویر برند و آشنایی با برند در رابطه بین تصویر کشورمبداء و اعتبار کلی برند نیز مورد تائید قرار گرفت.

واژگان کلیدی: برند، اعتبار برند، وفادرای برند، برند های تلفن همراه و لپ تاپ


دانلود با لینک مستقیم


پروژه: عوامل موثر بر افزایش اعتبار برند از دیدگاه مصرف کنندگان تلفن همراه و لب تاپ (مورد مطالعه: استان گیلان)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.