![پاور پوینت برند یا نام تجاری](../prod-images/168116.jpg)
پاور پوینت برند یا نام تجاری
قالب گزارش : ( پاور پوینت ) قابل ویرایش است
شرح مختصر : یکی از با ارزشترین داراییهای هر شرکت نام و نشان تجاری آن شرکت میباشد. ارزش ویژه برند هر ساله توسط موسسات معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف اندازهگیری میشود، اما در این میان این ارزش گذاری از دید مشتری از اهمیت بالایی برای شرکتها برخوردار است. زیرا در نهایت موفقیت و ماندگاری آنها در گرو مشتریان آنها است. به همین دلیل ارزش ویژه برند از ارزش داراییهای فیزیکی به مراتب بیشتر بوده که این امر نشانگر اهمیت بالای آن است. تحقیق حاضر با هدف ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری انجام گرفته است که این ابعاد شامل : تداعی برند، آگاهی از برند، کیفیت درک شده و وفاداری به برند میباشد که این عوامل به صورت مستقیم بر ارزش ویژه برند موثر میباشند. البته در این میان وفاداری به برند بیشترین تاثیر را بر ارزش برند دارا میباشد
فهرست :
چکیده
برند
برندینگ چیست
موارد استفاده از برند
نامگذاری برند
نکاتی در خصوص نامگذاری برند
قوانین نام تجاری
استراتژیهای مارک گذاری
عناصر نمادین نام تجاری
اهمیت برند برای مشتریان
روشهای برند سازی
علل شکنندگی برند
وظایف مدیر محصول یا مدیر نام تجاری
برند = دارایی
مدیریت برند
پنجمین P بازاریابی چیست؟
بررسی رتبه برندهای برتر دنیا
گزارش فوق در 33 اسلاید تهیه شده است
( بعد از هر خرید منتظر هدایا ما باشید )
نظرات
پاور پوینت برند یا نام تجاری