یک مقاله معتبر در رابطه با آگاهی مصرف کننده و رفتارهای متفاوت خرید مشتری:
ابر بازار سنتی و مبادله ی کالا برای خرید ارزانتر و مبادله ی کالا برای خرید اعتبار برای سودمندی بیشتر
به همراه ترجمه مقاله
تعداد صفحات مقاله انگلیسی: 15 صفحه در قالب PDF
تعداد صفحات ترجمه: 36 صفحه در قالب Word
قسمتی از چکیده مقاله به همراه ترجمه
Abstract
As truly informed consumers are increasingly able to find exactly what they want and willing to pay premium prices to obtain products with perfect fit for them, companies have responded with new product portfolio strategies and new pricing strategies, based on the concepts of resonance marketing and hyperdifferentiation. This is not just consumers’ pursuit of products that are better, but rather better for them. It is not trading up, but rather trading out. In this paper we offer a more complete explanation of changes in consumer behavior, based on consumers’ new-found informedness, and an understanding of consumers’ pursuit of products that truly meet their individual wants and needs, cravings and longings.
This paper also contributes to a deeper understanding of how online reviews are linked to sales. Recent empirical studies suggest that consumers use information in different ways in different shopping experiences, and that consumers’ purchasing behavior varies across different online shopping experiences; consequently, the best predictors of the success of different online products will therefore vary depending on what consumers are buying and why and how they are buying it.
چکیده
مادامی که مصرف کنندگان مطلع به طور فزاینده ای قادر به یافتن دقیق آنچه که میخواهند هستند و مایل به پرداخت حداقل هزینه ها برای پرداخت محصولات با شایستگی در خورشان هستند، کمپانی ها هم با استراتژی های جدید ساخت و موجودی اوراق بهادار و همچنین استراتژی های جدید قیمت گذاری بر پایه مفهوم تشدید بازار یابی و انقباض پولی شدید به مصرف کنندگان پاسخ میدهند. این پیگیری خرید مشتری ها نیست که اهمیت دارد بلکه مهمتر خود مشتری ها هستند. این مبادله ی کالا برای اعتبار نیست بلکه مبادله برای خرید گرانتراست. در این مقاله ما یک توضیح بسیار کامل تر از تغیرات رفتار مصرف کننده بر پایه آگاهی های جدید یافت شده مصرف کننده و یک فهم دقیق از خواسته های مصرف کنندگان از محصولات یعنی آنچه که آنها بدرستی میخواهند و نیاز دارند و آرزوها و امیالشان ارائه میکنیم. این مقاله همچنین اختصاص داده میشود به اینکه چطور به یک فهم دقیق تر از اینکه چگونه بازنگری های آنلاین با حراج ها و فروش محصولات در ارتباط هستند. مطالعات کاربردی اخیر پیشنهاد میکند که مصرف کنندگان در تجربه های خرید متفاوت از روش های متفاوتی استفاده کنند. و اینکه گوناگونی رفتار خرید مصرف کنندگان در طی تجربیات مختلف خرید آنلاین، متناوبا، بهترین پیش بینی کننده های میزان موفقیت محصولات آنلاین مختلف، بسته به اینکه مصرف کنندگان در حال خرید چه محصولاتی هستند، چرا و اینکه چطور خرید میکنند متفاوت است.
Consumer informedness and diverse consumer purchasing behaviors(آگاهی مصرف کننده و رفتارهای متفاوت خرید مشتری)