یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پژوهش بررسی مسائل و مشکلات مدیران گروه های آموزشی

اختصاصی از یاری فایل پژوهش بررسی مسائل و مشکلات مدیران گروه های آموزشی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پژوهش بررسی مسائل و مشکلات مدیران گروه های آموزشی


پژوهش بررسی مسائل و مشکلات مدیران گروه های آموزشی
دانلود پژوهش بررسی مسائل و مشکلات مدیران گروه های آموزشی

 این فایل در قالب Word قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد

 
قالب: Word
 
تعداد صفحات: 75

توضیحات:

مقدمه

در انجام هر کاری و تحقق بخشیدن به اهداف کم و بیش مشکلاتی پیش روی مجریان امر خواهد بود. مسلماً گستردگی کار موجب افزوده شدن بر میزان مسائل و متعاقباٌ حجم مشکلات خواهد شد. آن چه که باید بیشتر به آن توجه نمود این است که در انجام کارهای بزرگ و خطیر، علی‌رغم اینکه وجود مشکلات اجتناب‌ناپذیر می نماید، کوچک ترین مشکلات پیامدهایی را خواهند داشت که چون نوع کار ارزش بالایی دارد، این پیامدها نیز چشمگیرتر جلوه می نمایند. در واقع می توان گفت که اگر به ارزش کار توجه شود، مشکلات بزرگ در کارهای کوچک شاید قابل چشم پوشی باشند، اما مشکلات کوچک در کارهای بزرگ و شایسته نباید نادیده گرفته شوند و با دیده غفلت از آنها گذشت. درک گذشته بشری به ما نشان می دهد که پیشبرد کارها و تحقق اهداف همواره مستلزم سازماندهی امور می باشد. بر این اساس سازمان های مختلف جهت تحقق اهداف مختلف به منصه ظهور می رسند. هدف توسعه و پیشرفت در هر جامعه مسلماٌ با ارزش ترین هدف هر جامعه به حساب می آید و تحقق این هدف را باید سازمان هایی بر عهده گیرند. شاید بتوان گفت که مراکز علمی و پژوهشی و به خصوص دانشگاه ها مهم ترین مؤسساتی می باشند که می توانند بیشترین کمک را جهت محقق ساختن این هدف داشته باشند. اینکه جامعه تا چه اندازه و در کدام زمینه ها بتواند پیشرفت و توسعه یابد، در درجه اول به عملکرد همین مؤسسات وابسته باز می گردد. به عبارتی می توان گفت هر اندازه زمینه لازم برای فعالیت مؤسسات علمی و پژوهشی بیشتر فراهم گردد، می توان عملکرد بهتری را از آنها انتظار داشت.

همان طور که اشاره شد هر اندازه نوع کار خطیر و با ارزش تر باشد وجود مشکلات حتی در سطح پایین، لطمات بیشتری خواهد داشت. حال با توجه به رسالت عظیم دانشگاه ها باید دید که چه مشکلاتی پیش روی این مراکز وجود دارد.


دانلود با لینک مستقیم


پژوهش بررسی مسائل و مشکلات مدیران گروه های آموزشی

پیشنهاد فنی سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات برای کلیه مراکز درمانی کشور

اختصاصی از یاری فایل پیشنهاد فنی سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات برای کلیه مراکز درمانی کشور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پیشنهاد فنی سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات برای کلیه مراکز درمانی کشور


پیشنهاد فنی سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات برای کلیه مراکز درمانی کشور

پیشنهاد فنی سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات برای کلیه مراکز درمانی کشور

مقدمه

    در عصر حاضر صنایع، واحدهای تولیدی و خدماتی،‌ مراکز پزشکی و بیمارستانها به در اختیار داشتن یک سیستم مدون و مجهز نگهداری و تعمیرات تجهیزات به نسبت توسعه و افزایش حجم فعالیت های آنها فزونی می‌یابد و وجود یک سیستم مجهز و برنامه‌ریزی شدة مدیریت نگهداری و تعمیرات از آن جهت ضروری و الزام آور است که نه تنها کنترل مستمر و اطلاع کامل از اوضاع و احوال و نحوه عملکرد تجهیزات، ادوات، ابنیه، تاسیسات، ماشین آلات و سرویسها را ممکن می سازد بلکه از طریق سیستم های مدیریت بر پایه ریسک نیز اطلاعات را در جهت کمک به قدرت تصمیم گیری مدیریت مورد تجزیه و تحلیل قرار می‎دهد. لذا ارائه مطلوبترین سرویسهای نگهدرای و تعمیرات تجهیزات با اتخاذ بهترین روشها برای تداوم کار تجهیزات با حداکثر بازدهی و تحمل حداقل هزینه امکان‌پذیر می گردد. اما آنچه که در این مقوله حائز اهمیت است عبارتست از ایجاد فرهنگ و نگرش نگهداری و تعمیرات بهره ور در کلیه سطوح مراکز درمانی و طبقات مدیریتی بعبارت دیگر نگهداری و تعمیرات مختص یک قسمت یا اداره نبود. بلکه در این سیستم کلیه افراد یک مرکز درمانی بعنوان کارگردانان اصلی در نگهداری تجهیزات و اموال این مراکز سهیم و شریک بوده و هر کس در جایگاه خود با انجام فعالیت های شخصی سعی در حفظ، نگهداری و بهبود مستمر تجهیزات و نهایتاً رضایتمندی بیمار و ارتقاء خدمات درمانی کشور را سبب می‎شود.


دانلود با لینک مستقیم


پیشنهاد فنی سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات برای کلیه مراکز درمانی کشور

کارآفرینی

اختصاصی از یاری فایل کارآفرینی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کارآفرینی


کارآفرینی

چکیده

کارآفرینی یک واژه فراگیر است که هم سازمان ها و هم افراد را در بر می گیرد. به این منظور که نمی توان سازمانی را کارآفرین در نظر گرفت که کارکنان و مدیران آن نتواسته باشند توانمندی های خودرا شناسایی و با استفاده از فهم محیطی ایجاد شده خلاقیت های فردی را پرورش داده باشند. به این ترتیب نگریستن به این مفهوم در خلأ نمی تواند کمکی به گسترش آن در سازمان های امروزی کنند.

شرکت های صنعتی کوچک برای تبدیل به یک بخش سود آور ناچارند که از تمامی ظرفیت های خود استفاده نمایند و به نظر می رسد این مسأله مهم تنها در سایه کارآفرینی سازمانی امکان پذیر باشد.

مقدمه

امروزه کارآفرینی به عنوان موتور رشد و توسعه سازمان ها و جوامع شناخته می شود. از این رو دانشگاه های بزرگ جهان ، آموزش و توسعه تفکر کارآفرینی را در دستور کار خود قرار داده اند.کارآفرینی در قالب دو کارکرد فردی و سازمانی قابل توجه و تحلیل است. دراین رویکرد راه ورود نیروهای تازه و فکر تازه به بازار و سازمان برای بازآفرینی قابلیتهای سازمانی هموار می شود. به تازگی کارآفرینی سازمانی به دلیل نقشی که در تقویت موقعیت رقابتی سازمان ها ایفا می کند، توجه مدیران و صاحب نظران بسیاری را در عرصه مدیریت معطوف ساخته و سازمان های موفق بسیاری نیز آن را به عنوان ابزار مؤثری برای رقابت به کار گرفته اند. در این میان سازمان های غیر دولتی و شرک تهای خصوصی پا به پای دولت در بخش های مختلف اقتصادی ظهور و توسعه پیدا کرده اند، که دلیل ایجاد این سازمان ها را می توان در کاهش کارامدی دولت در بعضی از امور ، لزوم توسعه اقتصاد در تمام بخش های غیر دولتی و جلوگیری از بزرگ شدن بدنه دولت دانست. این بخش نیز همانند دولت به دنیال افزایش روحیه کارآفرینی در سازمان های

خصوصی بوده و توسعه خود را در گرو توسعه کارآفرینی می داند .

بیان مسأله و ادبیات موضوع

جهان در اواخر قرن بیستم شاهد تغییرات بسیار گسترده ای در تمامی عرصه های کسب و کار بوده است ، به طوری که امروزه جهانی شدن ، افزایش رقابت ، توسعه فناوری اطلاعات ، توجه به کیفیت کالا ها و خدمات ، مشتری مداری ، ناکارامدی دولت ها و مانند این ها ، اداره امور بخش عمومی را در سراسر دنیا و در این عرصه ها با چالش های جدی رو به رو کرده است. از این رو تجربیات کشورهای پیشرفته در دهه های هشتاد به بعد نشان از توجه کامل آن ها به مقوله کارآفرینی و ترویج آن در جامعه است. در این میان نقش مدیران در ترویج کارآفرینی و حفظ آن در سازمان ها بسیار اهمیت دارد.

ادبیات موضوع در رابطه با بنگاه های کوچک وکارآفرینی

ادبیات مربوط به اشتغال واحدهای کوچک بسیار گسترده است و این گستردگی نیز باعث شده است که در کشورهای مختلف تعاریف گوناگونی برای این واحد ارائه شود، این تعاریف با توجه به ساختار سنی، جمعیتی، فرهنگی و درجه توسعه یافتگی متفاوتند. بنگاه های کوچک و متوسط در کشورهای مختلف جهان شباهت های بسیاری هستند، اما با وجود این نمی توان تعریف واحد و یکسانی از آن ها به دست آورد، هر کشور با توجه به شرایط خاص خود تعریفی از این کسب و کار ها ارائه کرده است. بیشتر این تعریف ها بر اساس معیارهای کمی مانند تعداد کارکنان و میزان گردش مالی مطرح شده اند. برای روشن تر شدن موضوع تعاریف متفاوت بررسی شده است.

نظریه اَکس و آدرِش

در دو دهه اخیر وحدت بازار ها و افزایش آگاهی مصرف کنندگان موجب تغییر در ساختار تقاضا شده است. از آن جا که صنایع بزرگ به سبب ساختار خاص خود، انعطاف لازم را در جوابگویی به تنوع طلبی مصرف کنندگان ندارند، زمینه رشد صنایع کوچک، بیش از پیش، فراهم شده است. عوامل دیگری نیز در تحول ساختار تقاضا و حرکت به سمت صنایع کوچک و متوسط مؤثر بوده اند. مهم ترین آن ها عبارتند از: 1- تمایل صنایع بزرگ در بازگشت به تخصص های اصلی خود و واگذاری بخش های دیگر تولیدی به صنایع کوچک و اقماری و تأمین بخش قابل توجهی از نیازهای خود از طریق پیمانکاری؛ 2- کاهش اطمینان از روند بازار و هزینه های بالای نگهداری بخش های تولیدی؛ 3- نوآوری در تولید و فرایند.


دانلود با لینک مستقیم


کارآفرینی

پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی: رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران

اختصاصی از یاری فایل پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی: رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی: رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران


پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی: رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران

پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی: رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران 

چکیده

به منظور بررسی سبک اسناد و پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان ابعاد سه گانه اسناد شامل بعد مکان کنترل (درونی در مقابل بیرونی)، بعد ثبات (پایدار در مقابل ناپایدار) و بعد کلیت (کلی در مقابل جزئی) در دو موقعیت شکست و موفقیت در 120 نفر دانش آموز از طریق پرسشنامه سبک اسنادی (ASQ) مورد بررسی قرار گرفتند. نمرات بدست آمده از طریق این پرسشنامه با روش تحلیل واریانس تک متغیره و چند متغیره و رگرسیون مورد تحلیل قرار گرفت نتایج نشان داد که ابعاد سه گانه اسناد بین دختران و پسران در موقعیت شکست و موفقیت تفاوت معنی داری ندارند. رابطه بین ابعاد سه گانه اسناد و پیشرفت تحصیلی نشان داد که بجز بعد درونی – بیرونی در موقعیت شکست، بقیه ابعاد با پیشرفت تحصیلی رابطه معنا داری ندارند. همچنین تنها متغیری که تا حدی می توانستیم از طریق آن تا حدی به پیش بینی تحصیلی دانش آموزان بپردازیم همان بعد درونی –بیرونی در موقعیت شکست بود.


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی: رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران

Marketing & CRM

اختصاصی از یاری فایل Marketing & CRM دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

Marketing & CRM


Marketing & CRM

Abstract: In today"s environment, companies of all sizes need to practice customer relationship marketing to gain a competitive edge. This is feasible if CRM becomes an integrated part of the marketing management paradigm. The paper suggests adding a fifth P to the marketing mix framework to seek such integration. The fifth P refers to profiling the customer. A managerial model of CRM is presented with propositions for future research on the subject.
Keywords: Relationship marketing; customer loyalty; customer lifetime value; marketing mix and customer relations management; managing customer value; profitability of long-life customers.   --Download Article

Introduction:
Companies collect and store huge quantities of information about their customers. The growing sophistication of analytical tools makes such information a valuable resource. Using customer information companies can learn a lot about their customers and their world. For example, companies
are able to fashion sample customer segments that are used to test new products. Customer information also helps in relationship marketing, that is, in maintaining long-term relationships with customers. Serving customers over a long period has a positive impact on performance


دانلود با لینک مستقیم


Marketing & CRM