یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله با موضوع: بررسی تاثیر برند سازمانی بر بازاریابی رابطه مند

اختصاصی از یاری فایل مقاله با موضوع: بررسی تاثیر برند سازمانی بر بازاریابی رابطه مند دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

چکیده : هدف اصلی این تحقیق بررسی تاثیر برند سازمانی بر بازاریابی رابطه مند می باشد. که در آن برند سازمانی با ابعاد ارزش، هنجارها،
محصولات فرعی و رفتارها؛ متغیر پیش بین و بازاریابی رابطه مند بعنوان متغیر ملاک مورد بررسی قرار گرفته اند. تحقیق از نوع توصیفی –
پیمایشی و از نظر هدف، کاربردی و بنیادی بوده که مبتنی بر تحقیقات میدانی و کتابخانه ایی می باشد. جامعه آماری این تحقیق کارکنان
کارخانه زمزم تهران ) 062 نفر( و نمونه آماری با استفاده از جدول مورگان و تاکمن برابر 111 نفر تعیین شده است. روش نمونه گیری دراین
پژوهش، تصادفی ساده و داده های مربوط به متغیرها از طریق پرسشنامه استاندارد؛ برند سازمانی برگرفته از پرسشنامه کارستین بیمگرث و
2(جمع آوری / 2 و 161 / بازاریابی رابطه مند برگرفته از پرسشنامه گوینر و همکاران) 1991 ( و رینالدز و بتی ) 1999 ( )آلفای کرونباخ = 128
گردیده شده است. بررسی داده های گردآوری شده با استفاده از نرم افزار Spss و با انجام آزمون نرمال بودن و رگرسیون برای پاسخ به
فرضیات انجام پذیرفته شده است. نتایج حاصله بیان می کنند که برند سازمانی بر بازاریابی رابطه مند تاثیرگذار می باشد.

چاپ شده در کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار


دانلود با لینک مستقیم


مقاله با موضوع: بررسی تاثیر برند سازمانی بر بازاریابی رابطه مند
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.