لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 11
چکیده :
این پروژه به زبان ویژال بیسیک نوشته شده است که شامل سه قسمت می باشد :
1- حقوق و دستمزد
2- سیستم فروش
3- انبار گردانی
در این برنامه ، یک هدف دنبال شده است و ان جامع و کامل بودن سیستم حسابداری می باشد .
مقدمه
در چندین سال اخیر استفاده از کامپیوتر برای انجام امور روز مره و پر دردسر محاسبات برای عدم استفاده از دفاتر و قوانین دست و پا گیر آنها رایج شده است . بنابراین همه روزه نیاز به برنامه های کاربردی پشرفته تر و همچنین برنامه ای با قابلیت های بالا و قدرت تطبیق بیشتر با قوانین روزانه می باشد . در این پروژه سعی شه است که با توجه به نیاز های شرکت کلیه نکات مربوط به خرید و فروش و انبار گردانی رعایت شود .
فصل اول
حقوق و دستمزد
در ابتدا اولین user interface به شکل زیر می باشد :
با کلیدهای می توان روی گزینه دلخواه رفته و کلید enter را فشار دهیم . در اینجا ابتدا گزینه حقوق ودستمزد را مورد بررسی قرار می دهیم :
حقوق ودستمزد
پس از اینکه وی حقوق و دستمزد Enter کردیم منوی زیر ظاهر می شو که دارای پنچ گزینه می باشد :
اطلاعات پرسنلی
ثبت اطلاعات در این قسمت اطلاعات پرسنلی افراد ثبت می شود . در این قسمت ابتدا یک کد پرسنلی برای فرد در نظر گرفته می شود . در صورتیکه شخص دیگری با این کد وجود داشته باشد پیغامی بر صفحه ظاهر می شود : ؛؛ این کد قبلاً وارد شده است ؛؛و سپس دوباره منتظر کد بعدی می ماند منوی این قسمت به شکل زیر است .
پس از اینکه مشخصات پرسنل جدید را ثبت کردیم که سر به روی گزینه ذخیره می رود در صورتیکه مورد تائید باشد با کلید enter آنرا تائید می کنیم و در غیر این صورت روی گزینه انصراف می رویم و روی آن enter می کنیم . پس از ذخیره اطلاعات دوباره همین منو باز می شود و در صورتیکه مشخصات دیگری وجود نداشته باشد با کلید ESC از برنامه این قسمت خارج می شویم و به منوی قبلی بر می گردیم .
اصلاح اطلاعات :
در این قسمت اطلاعات پرسنلی که نیاز بع تغیر داشته باشند می توان تغییر داد . پس از تغییر اطلاعات روی گزینه ذخیره رفته و روی آن ENTER می کنیم برای خروج از این قسمت از کلید ESC استفاده می کنیم . منوی این قسمت به شکل زیر است :
خروج
با انتخاب این گزینه از قسمت اطلاعات پرسنلی خارج می شویم و به منوی اصلی (حقوق و دستمزد) بر می گردیم .
پروژه به زبان ویژال بیسیک