یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی رابطه بین المللی سازی و عملکرد صنایع کشاورزی صادر کننده در صنایع کوچک و متوسط استان مازندران

اختصاصی از یاری فایل بررسی رابطه بین المللی سازی و عملکرد صنایع کشاورزی صادر کننده در صنایع کوچک و متوسط استان مازندران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی رابطه بین المللی سازی و عملکرد صنایع کشاورزی صادر کننده در صنایع کوچک و متوسط استان مازندران


بررسی رابطه بین المللی سازی و عملکرد صنایع کشاورزی صادر کننده در صنایع کوچک و متوسط استان مازندران

مقاله پژوهشی مدیریت و حسابداری با فرمتpdf       صفحات  21

چکیده
هدف از پژوهش حاضر، بررسی نقش تعدیل کنندگی ویژگیهای سازمان میان بینالمللیسازی و عملکرد سازمان در صنایع
کشاورزی صادر کننده در استان مازندران میباشد. این مطالعه توصیفی و کاربردی است و روش تحقیق علی پیمایشی می – -
باشد. جامعة آماری تحقیق حاضر شامل کلیه مدیران عامل، مدیران ارشد و کارشناشان خبره صنایع کوچک و متوسط
کشاورزی استان مازندران میباشد. نمونه آماری در این پژوهش با توجه به محدود بودن صنایع صادرکننده و عدم دسترسی به
تمام این صنایع از روش تصادفی قابل دسترس استفاده شده است و 26 پرسشنامه توزیع و جمعآوری شده است. برای جمع-
آوری دادهها از پرسشنامه استاندارد شده رینولد و سلما ) 6102 ( و ساراف و همکاران ) 6106 ( استفاده شده است. روایی
پرسشنامه با روش محتوائی و صوری درحد قابل قبول تائید گردیده است و پایایی ابزار اندازهگیری، از طریق فرمول آلفای
کرونباخ) 130.0 ( تائید شده است. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات، ابتدا به بررسی نرمال بودن دادهها از طریق آزمون
کلموگروف اسمیرونف پرداخته شده است و سپس تجزیه وتحلیل دادهها به کمک ضریب همبستگی پیرسن و رگرسیون -
مشخص شده است. نتایج تجزیه و تحلیل دادهها نشان میدهد که متغیر بینالمللسازی بر عملکرد موسسه اثر مثبت دارد، این
اثر در کنار متغیر ویژگیهای موسسه، ویژگیهای محصول و استراتژیهای بازاریابی همبستگی بالاتری را نشان میدهد و
بیانگر این است که بینالمللسازی به همراه ویژگیهای موسسه، ویژگیهای محصول و استراتژیهای بازاریابی به عنوان متغیر
زمینهای در عملکرد موسسه اثر معنی داری دارد و متغیر ویژگیهای موسسه، ویژگیهای محصول و استراتژیهای بازاریابی به
عنوان متغیرهای تعدیل کننده بر همبستگی دو متغیر بینالمللسازی و عملکرد موسسه تاثیر گذار است.
واژگان کلیدی : ویژگیهای موسسه، بینالمللسازی، عملکرد موسسه، ویژگیهای محصول. استراتژیهای بازاریابی.


دانلود با لینک مستقیم


بررسی رابطه بین المللی سازی و عملکرد صنایع کشاورزی صادر کننده در صنایع کوچک و متوسط استان مازندران
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.