یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی تأثیر ابعاد بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر صادرات توت فرنگی در استان کردستان

اختصاصی از یاری فایل بررسی تأثیر ابعاد بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر صادرات توت فرنگی در استان کردستان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی تأثیر ابعاد بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر صادرات توت فرنگی در استان کردستان


بررسی تأثیر ابعاد بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر صادرات توت فرنگی در استان کردستان

مقاله پژوهشی مدیریت و حسابداری با فرمتpdf       صفحات  18

چکیده
این تحقیق با عنوان بررسی تأثیر ابعاد بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر صادرات توت فرنگی در استان کردستان انجام شده
است. روش تحقیق استفاده شده در این پژوهش، روش توصیفی پیمایشی بوده است که در جامعه آماری تحقیق )شامل کلیه
تولید کنندگان و صادرکنندگان توت فرنگی در استان کردستان که تعداد آنها 341 نفر می باشند( نمونه گیری به روش
تصادفی ساده و روش انتخاب حجم نمونه از جامعه تولید کنندگان و صادرکنندگان توت فرنگی در استان کردستان با استفاده
از جدول مورگان برابر 301 کارخانه و کارگاه در نظر گرفته شده است. برای اثبات پایایی پرسشنامه های تحقیق نیز از ضریب
0 و / آلفای کرونباخ استفاده شده است . بر این اساس ضریب آلفا برای سوالات مربوط به ابعاد بصری بسته بندی برابر 341
0 می باشد. ضریب آلفا برای کل سوالات پرسشنامه نیز برابر / برای سوالات مربوط به ابعاد اطلاعاتی بسته بندی برابر 341
0/341 است. در نتیجه می توانیم بگوییم که پرسشنامه این پژوهش از پایایی بالا و قابل قبولی برخوردار است.جهت تجزیه و
تحلیل اطلاعات نیز از آمار توصیفی شامل جداول فراوانی و نمودارهای دایره ای و هستوگرام و آمار استنباطی شامل آزمون
کولموگروف اسمیرنوف برای سنجش میزان نرمال بودن توزیع جامعه )نیکویی برازش( و در نهایت با توجه به نرمال بودن یا -
غیر نرمال بودن توزیع متغیرها از دو آزمون "میانگین یک جامعه" و "دو جمله ای" استفاده شده است.
نتایج آزمون فرضیات تحقیق نشان داد که کلیه فرضیات تحقیق پدیرفته شده اند. در انتهای تحقیق نیز با توجه به نتایج بدست
آمده از آزمون فرضیات، محقق با توجه به شرایط حاکم بر فضای کارگاه ها و کارخانه های تولید کننده توت فرنگی و
مقتضیات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی بازار، پیشنهاداتی در راستای اهداف تحقیق ارائه کرده است.
اصطلاحات کلیدی: بسته بندی، بعد بصری بسته بندی، بعد اطلاعاتی بسته بندی، مشتری، بازار صادراتی


دانلود با لینک مستقیم


بررسی تأثیر ابعاد بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر صادرات توت فرنگی در استان کردستان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.