فرمت فایل :power point( قابل ویرایش) تعداد اسلاید: 27 اسلاید
اهمیت موضوع
qدرسی از آموزه های دینی
üاسراف
qدرسی از مدیریت کوروش کبیر
qدرسی از امیرکبیر و مسئـولیت ما
q حکایتی از مولانا و نقش ما
q
هد
qجرقه ذهنی در مورد یافتن فرصتهای بازار و لزوم بازمهندسی فرایندهای بازاریابی بدلیل تحولات اساسی ناشی از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها
qتببیین و تاکید بر نقش و مسئـولیت خطیر مسئـولین بازاریابی شرکتها در:
üپیش بینی بموقع تغییرات
üتحلیل جامع فرصتها و تهدیدات
üآماده سازی همه جانبه شرکت
üجهش یا سقوط
üو در یک کلام: تمایز یا نابودی
qایجاد باور در بازاریابی به قابل کنترل بودن عوامل محیطی! (بر اساس تجربه)
qباور تغییرات بزرگ و تحول اساسی در بازار
qچقدر برای این تغییر، از قبل آماده بودیم یا آماده شده ایم؟
qدرسی که از مرحله اول گرفتیم:
üهنوز چند مرحله افزایش قیمت در راه است
üدیر یا زود هدفمندی یارانه ها در سایر بخش ها: مواد غذایی و غیره
qپیش فرض لازم:
üوجود بینش، ساختار و بسترهای بازاریابی در شرکت: بازارگرایی در عمل نه شعار!
qواقعیت:
üکاربرد بیشتر در بازارهای رقابتی: مانند صنعت لوازم خانگی در مقایسه با صنعت خودرو یا سیمان
ü
ü
فپاورپوینت درباره بازاریابی و قانون هدفمندی یارانه ها از تئـوری تا تجربیات عملی