این فایل حاوی مطالعه بانکداری الکترونیک مبتنی بر کارت امتیازی متوازن و رابطه آن با مشتری مداری (مطالعه موردی: بانک صادرات استان خراسان جنوبی شهرستان بیرجند) می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 35 اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.
فهرست
کلیات تحقیق
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق
روش شناسی تحقیق
تجزیه و تحلیل داده ها
نتیجه گیری و پیشنهادات
تصویر محیط برنامه
پاورپوینت بانکداری الکترونیک مبتنی بر کارت امتیازی متوازن و رابطه آن با مشتری مداری