یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مکاتیب فارسی غزالی بنام فضائل الانام من رسائل حجة الاسلام

اختصاصی از یاری فایل مکاتیب فارسی غزالی بنام فضائل الانام من رسائل حجة الاسلام دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مکاتیب فارسی غزالی بنام فضائل الانام من رسائل حجة الاسلام


 مکاتیب فارسی غزالی بنام فضائل الانام من رسائل حجة الاسلام

مکاتیب فارسی غزالی بنام فضائل الانام من رسائل حجة الاسلام

 
مصحح: عباس اقبال
 
 
مکان چاپ: تهران ناشر: امیرکبیر تاریخ چاپ: ۱۳۶۲ هجری شمسی

مکاتیب فارسی غزالی، مجموعه نامه‌هایی است که امام محمد غزالی به اشخاص برجسته مانند امیران و وزیران یا علما نگاشته است و در آنها نکات مهم زندگی را گوشزد نموده است. از این مکاتیب فارسی غزالی یک عده چون حاوی اصول عقاید اوست و در دفاع از آنها و تقریر مقالات خاص وی نگاشته شده، کمال اهمیت را دارد و بعضی دیگر که خطاب به پادشاه عصر و وزرا و امرا و علمای آن ایام است متضمن فواید تاریخی است چنانکه به وسیله آنها می‌توان بعضی نکات مهم درباره ترجمه حال خود غزالی و تاریخ آن زمان را روشن کرد. در ضمیمه این طبع نیز نامه مفصلی آمده از غزالی در جواب سؤال یکی از شاگردان خود که در هیچ یک از نسخه‌های خطی این کتاب موجود نیست و مصحح آن را از حاشیه یکی از نسخ برداشته کرده است.

 
 
 
 

دانلود با لینک مستقیم


مکاتیب فارسی غزالی بنام فضائل الانام من رسائل حجة الاسلام
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.