
•بازاریابی حسی برای مشتری خاطره ای به یاد ماندنی و جذاب ایجاد می کند که طی آن مشتری با لمس کردن، چشیدن، بوییدن، شنیدن و دیدن محصول، (غوطه وری در برند) فرصت تجربه برند را داشته باشد.
•این نوع بازاریابی، با استفاده از ذهن هیجانی مشتری درجست وجوی مدیریت تجربه مشتری CEM وتبدیل حامیان برند به مروجین و مبلغین برند است.
موضوع اصلی دربازاریابی حسی، طراحی سناریویی است که به موجب تجربۀ مشتری از محصول، و همچنین به وجود آمدن احساس مشخصی از آن تجربه، کالا یا خدمت شما شناخته شده باشد.
شرکت ها باید به فکر فروش تجربه و احساس ناشی از آن به مشتریان خود باشند.
شرکت ها باید به فکر فروش تجربه و احساس ناشی از آن به مشتریان خود باشند.
دانلود پاورپوینت بازاریابی حسی و تأثیر روانی رنگ بر خرید مشتری برای درس سمینار در مسائل بازاریابی - 38 اسلاید