تعداد صفحات: 36 صفحه
مبانی نظری هوش رقابتی ............................................................................................................................................
1-2-2 تاریخچه ......... .......................................................................................................................................................
2-2-2 تعریف هوش سازمانی..............................................................................................................................................
3-2-2 تعریف هوش رقابتی ..............................................................................................................................................
4-2-2 ابعاد هوش رقابتی ......................... .......................................................................................................................
5-2-2 فرایند هوش رقابتی................ ..............................................................................................................................
6-2-2 مدل های هوشمندی رقابتی ...................................................................................................................................
1-6-2-2 مدل تحلیلی swot ......... .............................................................................................................................
7-2-2 رابطه هوش رقابتی با هوش تجاری........................................................................................................................
8-2-2 اهمیت هوش رقابتی ..............................................................................................................................................
9-2-2 خواص پنج گانه هوش رقابتی.................................................................................................................................
10-2-2 نقش هوش رقابتی در افزایش توان رقابی ...........................................................................................................
11-2-2 مدیریت هوش رقابتی ............................................................................................................................................
12-2-2 انواع هوشمندی رقابتی .........................................................................................................................................
13-2-2 هدف سیستم هوشمندی رقابتی................................................................................................................................
14-2-2 تکنولوژی کامپیوتری یا توانمندی های انسان .......................................................................................................
15-2-2 تاثیراطلاعات و هوشمندی بر تصمیم گیری استراتژیک.......................................................................................
16-2-2 هوشمندی رقابتی در عمل .................................................................................................................................
17-2-2 واحد های سازمانی برای هوشمندی رقابتی ..........................................................................................................
18-2-2 هوشمندی رقابتی و بازاریابی هوشمند چیست .......................................................................................................
19-2-2 تمایز هوشمندی رقابتی و بازار یابی هوشمند با جاسوسی صنعتی ونتایج ان ......................................................
20-2-2 دیدگاه های نادرست راجع به جمع اوری اطلاعات................................................................................................
21-2-2 اخلاق وهوشمندی رقابتی .....................................................................................................................................
22-2-2 وظایف متخصصین هوشمندی رقابتی .................................................................................................................
23-2-2 مقابله با هوشمندی ............... ................................................................................................................................
منابع
دانلود تحقیق، پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد هوش رقابتی با فرمت ورد