
توضیحات محصول
هنوز از ۱۰ درصد پتانسیل بازاریابی اینترنتی در ایران استفاده نشده است .
سرفصل های این کتاب
- استراتژی بازاریابی در اینترنت
- شش استاندارد بازاریابی تاو برای یک وب سایت
- چگونه می توان بازدیدکننده ها را تبدیل به خریدار نمود
- بهینه سازی سایت برای موتور جستجو (SEO)
- ادبیات کلامی در اینترنت و بازاریابی مبتنی بر محتوا (Article Marketing)
- برند سازی در اینترنت
- فروش اینترنتی
- چگونه ترافیک مشتریانمان را به سمت خود جذب کنیم
- چگونه با هر بودجه ای (از صفر تا ۱۰۰ میلیون تومان) در اینترنت تبلیغ کنیم.
- چرخه تبلیغات یک محصول یا خدمات در اینترنت
- تبلیغات از طریق پست الکترونیکی (Email Marketing)
- نقش شبکه های اجتماعی مانند FaceBook و Instagram در پیدا کردن مشتریان جدید
کتاب ماشین مشتری ساز در اینترنت