
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه8
کلاچ:
بنابراین واحدهای مدرن از طرح موثرتری برای انتقال درایو از فلای ویل به صفحه فشار استفاده می کنند. در طی درگیری کلاچ، نیروی منتقل شده به صفحه متحرک لازم است که بتدریج بکار برده شود.
چون هر حرکت صفحه فشار یک اثر برجسته تری را در چرخهای جاده ایجاد می کند، فلای ویل صفحه فشار باید پرهیز شود یا عمل لغزش_گیر ایجاد شده توسط اصطکاک در این نقطه (لحظه) محدود شود. کلاچ شکل از این عیب رنج می برد که در زمانی آشکار است که صفحه فشار به سمت فلای ویل حرکت می کند و گشتاور حرکتی سعی دارد تا نسبت به این حرکت محوری مقاومت کند.
کلاچ صفحه امروزه در اکثر ماشین های سفری بکار می رود و کامیون های سبک. وقتی که
تحقیق در مورد کلاج