یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود کارآموزی جهاد کشاورزی

اختصاصی از یاری فایل دانلود کارآموزی جهاد کشاورزی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود کارآموزی جهاد کشاورزی


دانلود کارآموزی جهاد کشاورزی

تاریخچه آموزش و ترویج در جهان به قرن¬های شانزده و هفده بر می¬گردد. علاوه بر انجمن های کشاورزی که در قالب آموزش های غیر¬رسمی فعالیت داشتند می¬توان گفت که توسعه آموزش غیر-رسمی در کشاورزی عملاً ارتباط مستقیم با تاریخ توسعه و آموزش علوم در اروپا دارد.بر طبق مدارک موجود از جمله اولین انجمن¬های ذکر شده در تاریخ کشاورزی به جامعه (مشورتی) ایرلند اشاره کرد که در سال 1371 بنیان نهاده شد.
ریشه¬های تاریخی ترویج کشاورزی از دوره رنسانس شروع می¬گردد، در آن زمان جنبشی شروع می¬شود که سعی بر آن داشت تا آموزش و پرورش را با نیاز¬های زندگی انسان هماهنگ سازد.
اولین مدارس کشاورزی در اروپا، در لهسـتان ایجاد شد که یکی از آنها در زاروس از سال 1779 شروع به کار کرد و دیگری در ناگی میشلوس در سال 1716 آغاز به کار نمود. از آن پس با توجه به آموزش و آگاه سازی مردم آکادمی تارندت در سال 1811 در ساکون تامین شد و پس از چندی دانشکده کشاورزی لیزنیک مورد بهره برداری قرار گرفت.
بطور کلی در بررسی تاریخی آموزش و ترویج کشاورزی، ملاحظه می¬شود که کار آموزش کشاورزی از صورت ارشادی به وسیله انجمن¬های ملی که آن هم بصورت غیر رسمی و سازمان نیافته اداره می¬شد به نهادی منظم تبدیل گشته و بدین ترتیب مدارس کشاورزی توسعه یافت و با پیشرفت علوم کشاورزی عالی را نیز دربر گرفت.

تاریخچه آموزش و ترویج کشاورزی در ایران
تاریخچه آموزش و ترویج کشاورزی در جهان
تاریخچه آموزش و ترویج کشاورزی در وزارت جهاد

 

شامل 85 صفحه فایل word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود کارآموزی جهاد کشاورزی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.