هدف: بررسی اینکه آیا شما به میزان کافی در باره سازماندهی فضای کاری خود اطلاع دارید یا خیر[1].
امتیازدهی وتفسیر نتایج:
ـ مجموع امتیاز خود را محاسبه کنید و در اینجا بنویسید: ..................
ـ امتیاز بالای 35 : فردی با مهارت های خوب در زمینه سازماندهی هستید؛
ـ امتیاز بین 34-29 : عادات وایده های خوبی در زمینه سازماندهی در شما وجود دارد؛
ـ امتیاز زیر 29 : وجود مسائل و دشواری هایی در پیگیری رویدادها و اطلاعات مهم( احتمال از دست دادن تاریخ های مهمگویه : دارای 15 گویه می باشد.
اثری از دکتر محمد مقیمی و دکتر مجید رمضان 1394
[1] . Far had Analoui."Management skills and senior management effectiveness". The International Journal of public Sector Management,Vol.8,No.3,1995,pp.52-68,
پرسشنامه مهارت های سازمانی شماره 29