پایان نامه رشته مدیریت صنعتی با موضوع تعیین شاخص های رضایت مشتری و میزان تاثیر هر یک از آنها در افزایش فروش کالاهای مصرفی کم دوام
175 صفحه WORD
چکیده:
هدف اصلی ازانج ام این تحقیق تعیین میزان تأثیرشاخصهای رضایت مشتری برافزایش فروش محصولات مصرفی کم دوام در شهرستان .... است .
درراستای این هدف کلیه مصرف کنند گان این محصولات از ابتدای18 سال (سن شروع تصمیم گیری مستقل برای خرید) تا60 سال تمام موردبررسی قرارگرفتندو نهایتأ200مصرف کننده ازکل جامعه آماری انتخاب شدند سپس اطلاعات جمع آوری شده ازپرسش نامه های تکمیل شده ونظرسنجی ازمدیران وسهام داران صنایع مذکورمورداستفاده قرارگرفت.بررسی های انجام شده با استفاده ازضریب همبستگی خطی پیرسن ومدل رگرسیون آزمون های آماری حاکی ازوجودرابطه معنی داربین افزایش فروش محصولات مصرفی کم دوام وبهبود شاخص های رضایت مشتری بود.............
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت موضوع تحقیق
ضرورت تحقیق
اهداف تحقیق
چارچوب نظری تحقیق
فرضیات تحقیق
فرضیه اصلی
فرضیات فرعی
قلمروتحقیق
تعریف واژگان
فصل دوم: ادبیات تحقیق
پیشینه تحقیق
تعریف رضایت مشتری
اهمیت رضایتمندی مشتری
نظام کلی خدمت به مشتری
سنجش رضایت مشتریان
ابزارهای ارزیابی رضایت مشتری
جنبه نظری رضایتمندی
اندازه گیری شاخص رضایت مشتری
روش های اندازه گیری رضایت مشتری
بررسی شاخصهای رضایت مشتریان درسطح بین المللی
استنباط ژاپنی هاازمفهوم رضایت مشتری
تجزیه وتحلیل دلایل ازدست دادن مشتریان
تعریف فایده ورضایتمندی ازنظرمشتری
تعریف وفاداری مشتری
شاخص رضایت مشتری
بخش بندی مشتریان
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
روش تحقیق
جامعه آماری
فرآیندتصمیم گیری
تکنیک های تصمیم گیری گروهی
استفاده ازفرآیندتحلیل سلسله مراتبی درتصمیم گیری
طراحی پرسشنامه
راهنمای تکمیل پرسشنامه
اعتباروروایی ابزاراندازه گیری تحقیق
پایایی ابزاراندازه گیری تحقیق
فصل چهارم: تجزیه وتحلیل اطلاعات
آمارتوصیفی
بررسی فرضیات تحقیق
بررسی فرضیه اول
بررسی فرضیه دوم
بررسی فرضیه سوم
بررسی فرضیه چهارم
بررسی فرضیه پنجم
فصل پنجم: نتیجه گیری وتفسیر
نتیجه گیری
محدودیتها ومشکلات
پیشنهادات
پیشنهاداتی برای محققان آینده
فهرست منابع
فهرست منابع فارسی
فهرست منابع انگلیسی
پیوستها
پرسشنامه
فهرست جداول
پایان نامه رشته مدیریت صنعتی با موضوع تعیین شاخص های رضایت مشتری