دانلود پاورپوینت استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار
دسته: مدیریت
فرمت: پاورپوینت
تعداد اسلاید:40
مقدمه:
بیشتر محصولات به دلایل مختلف مانند تغییرات و پیشرفتهای تکنولوژی و همپنین تغییر نیاز مشتریان سرانجام وارد مرحله ی پیری یا افول خود در چرخه حیات محصول می شوند.با کاهش فروش و سودآوری،بعضی از شرکتها صنعت را ترک خواهند کرد وشرکتهای باقیمانده نیز ممکن است حجم تولیدات خود را کاهش دهند ،آنها می توانند به سوی بخشهایی از یک بازار کوچکتر عقب نشینی کنند بودجه مربوط به ترویج محصولات خود را کاهش دهندومحصولات خود را با قیمت پاییین تری عرضه نمایند .
این فایل با فرمت پاورپوینت و در 40 اسلاید شامل بخشهای زیر می باشد:
ویزگیهای مرحله افول
خصوصیات سیستم مدیریتی در مراحل چرخه عمر محصول
- اهداف بازاریابی در مرحله افول متغیرهای وضعیتی استراتژی برداشتمتغیر های وضعیتی استراتژی حفظمتغیرهای وضعیتی استراتژی بازمانده سودآورمتغیر های وضعیتی استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچکماتریس نقاط مرجع استراتژی های مرحله افولمتغیر های وضعیتی استراتژی حفظاستراتژی توسعه طبیعیمرحله عمر کالا و موقعیت رقابتیانواع روش های پیش بینی فروش وفاداریشاخص های سنجش وفاداری مشتریان
- منابع و توانایی های سازمانی
- مهم ترین دلایل وفاداری مشتریان به یک شرکت
- عوامل تعیین کننده جذابیت بازار
- پیش بینی افول بازار
- توسعه گزینشی
- تعیین جایگاه واحدهای تجاری استراتژیک در ماتریس لیتل
- عوامل مزیت رقابتی
- استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچک
- استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بازمانده سودآور
- استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حفظ
- استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراژی برداشت
- استراتژی های مرحله افول بازار
دانلود پاورپوینت استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار