یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت بررسی رابطة میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران با فرمت ورد

اختصاصی از یاری فایل دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت بررسی رابطة میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران با فرمت ورد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت بررسی رابطة میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران با فرمت ورد


دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت بررسی رابطة میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران با فرمت ورد

فصل اول- کلیات پژوهش................................................................................... 1

1-1- مقدمه........................................................................................................... 2

A-1-1- تئوری دو عامل انگیزشی هرزبرگ:....................................................... 2

B-1-1- ضرورت بررسی میزان رضایت شغلی مشاغل مختلف......................... 3

2-1- بیان موضوع پژوهش و ضرورت آن......................................................... 4

A-2-1- ضرورت تربیت نیروی انسانی مجرب و با انگیزه در عرصة
اطلاع رسانی.......................................................................................................... 4

B- 2-1- بررسی میزان رضایت شغلی خبرنگاران به عنوان عامل اجتماعی اثرگذار در ارتباطات امروز   6

C-2-1- موفقیت شغلی و افزایش کارآئی............................................................. 8

D-2-1- سازمان وسایل جمعی:........................................................................... 9

3-1- بیان موضوع................................................................................................ 9

4-1- بیان مسئله................................................................................................... 9

5-1- هدف پژوهش.............................................................................................. 10

6-1- فرضیات پژوهش......................................................................................... 10

 

 

7-1- سوالات پژوهش.......................................................................................... 10

8-1- متغیرهای پژوهش....................................................................................... 10

9-1- تعاریف عملیاتی........................................................................................... 11

فصل دوم- گسترة نظری پژوهش...................................................................... 12

1-2- مقدمه........................................................................................................... 13

2-2- تاریخچه و تعاریف انگیزش......................................................................... 14

3-2- انگیزش چیست............................................................................................ 17

4-2- انگیزش در سازمان ها................................................................................ 18

5-2- نظریة 2 عاملی هرزبرگ.............................................................................. 20

6-2- نظریة سلسله مراتب نیاز مازلو................................................................... 22

7-2- نظریة x , y................................................................................................... 24

8-2- رضایت شغلی.............................................................................................. 25

9-2- رضایت شغلی و کارکرد............................................................................. 27

10-2- شیوه ابراز نارضایتی................................................................................ 31

11-2- عوامل مرتبط با رضایت شغلی................................................................. 32

12-2- نظریه های انگیزش شغلی......................................................................... 34

13-2- نظریه محرک و پاسخ................................................................................ 34

14-2- نظریة میزان سازگاری............................................................................. 34

 

 

15-2- نظریة عقلی و استدلالی............................................................................. 35

16-2- لزوم وجود روزنامه نگاران/ خبرنگاران جامعة اطلاعاتی و اهمیت
رسانه ها................................................................................................................ 35

فصل سوم- معرفی باشگاه خبرنگاران جوان..................................................... 40

  • معرفی باشگاه.................................................................................................. 41
  • نقاط قوت......................................................................................................... 43
  • نقاط ضعف...................................................................................................... 43

فصل چهارم- روش شناسی و تجزیه و تحلیل آماری....................................... 46

جامعه پژوهش....................................................................................................... 47

روش نمونه گیری................................................................................................. 47

نمونه پژوهش........................................................................................................ 47

جدول..................................................................................................................... 47

ابزار اندازه گیری پژوهش.................................................................................... 48

روائی و اعتبار ابزار اندازه گیری......................................................................... 48

روش تجزیه و تحلیل آماری.................................................................................. 49

بررسی نتایج پرسشنامه........................................................................................ 49

توصیف داده ها .................................................................................................... 50

10- آزمون فرضیه ها.......................................................................................... 51

 

 

11- تجزیه و تحلیل همبستگی آزمون فرضیه اول................................................ 52

12- تجزیه و تحلیل همبستگی آزمون فرضیه دوم............................................... 53

13- بررسی سوالات مربوط به عوامل بهداشتی................................................... 55

14- بررسی سوالات مربوط به عوامل انگیزشی.................................................. 58

15- پیوست ها: جدول همة تجزیه و تحلیل ها و نمودارهای آن‌ها ...................... 58

فصل پنجم- نتیجه گیری..................................................................................... 62
  • بحث و بررسی................................................................................................. 63
  • نتیجه گیری نهائی............................................................................................ 65
  • محدودیت های پژوهش................................................................................... 66
  • پیشنهادات........................................................................................................ 68
    

 

    

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت بررسی رابطة میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران با فرمت ورد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.