![دانلود پاورپوینت الفبای مشتری مداری - 9 اسلاید](../prod-images/453797.jpg)
نمونه ای از اسلایدهای این پاورپوینت را در زیر می بینید:
ت) توجه به جزئیات : وقتی که مشتری دریابد که شما حتی به مسائل کوچک نیز توجه دارید به راحتی درخواهد یافت که چگونه مسائل اصلی برای شما مهم خواهد بود.
ج) جهش و تعالی در خدمات : یکی از عوامل جذب مشتریان جدید و عامل حفظ مشتریان فعلی و وفاداری مشتریان قدیمی است.
خ) خدمات اضافی و جنبی(خدمات پس از فروش) : عاملی که مشتریان شما را راضی و خوشحال خواهد نمود.
برای دانلود کل پاپورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:
دانلود پاورپوینت الفبای مشتری مداری - 9 اسلاید