شلینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:20
فهرست و توضیحات:
عنوان مطالب شماره صفحه
چکیده 1
مقدمه 2
فصل اول: کلیات 3
آسفالت 4
انواع کارخانه آسفالت 5
فصل دوم: فرآیند تولید آسفالت 17
فرآیند تولید آسفالت 18
فصل سوم: ضرورت و اهمیت پروژه 23
فرضیه های پروژه 24
اهداف پروژه 25
فصل چهارم: سیستم توزین پرتابل 26
سیستم توزین پرتابل 27
- مشخصات سیستم توزین 27
نتیجه گیری 36
پیوست ها 37
منابع و ماخذ 39
چکیده
امروزه سیستم های توزین معمولی رله ای خیلی کمتر مورد استفاده قرار می گیرند،چرا که معایب زیادی دارند. از آنجاکه این نوع سیستم ها با رله های الکترومکانیکی کنترل میشوند، وزن بیشتری پیدا می کنند، سیم کشی تابلوی سیستم توزین رله ای کار بسیار زیادی می طلبد و سیستم را بسیار پیچید ه می کند. در نتیجه عیب یابی و رفع مشکل آن بسیار پرزحمت بوده و برای اعمال تغییرات لازم در هر سال و یا بروز کردن سیستم بایستی کارخانه را بمدت طولانی متوقف نمود که این امر مقرون به صرفه نخواهد بود، ضمنا توان مصرفی این سیستم ها بسیار زیاد است.به همین منظور برای رفع ومشکلات فوق بایستی سیستم فوق را بهینه نمود.
امروزه در بین شرکت های صنعتی ، رقابت فشرده و شدیدی در ارائه راهکارهایی برای کنترل بهتر فرآیندهای تولید آسفالت ، وجود دارد که مدیران ومسئولان کارخانجات در این شرکتها را بر آن داشته است تا تجهیزاتی مورد استفاده قرار دهند که سرعت و دقت عمل بالایی داشته باشند.به این منظور سیستمی طراحی کرده ایم تا همه ی این عیوب را رفع وکلیه فرایند تولید آسفالت از طریق پنل کنترل پرتابل کنترل شود.
پایانامه بهینه سازی سیستم توزین کارخانه آسفالت