
عنوان :
بررسی روش های آموزشی ناشنوایان و تاثیر آن در پیشرفت تحصیلی
با فرمت قابل ویرایش word
تعداد صفحات:88 صفحه
تکه های از متن به عنوان نمونه :
فـهـرسـت مـطـالـب
عـنـوان
صـفـحه
پیشگفتار ..........................................................................................................................................................................................
خلاصه تحقیق ............................................................................................................................................................................
فصل اول : طرح تحقیق ...............................................................................................................................................
مقدمه ....................................................................................................................................................................................
بیان مسئله .....................................................................................................................................................................................
اهمیت مسئله ............................................................................................................................................................................
اهداف تحقیق ........................................................................................................................................................................
فرضیه ..................................................................................................................................................................................................
محدودیتها ......................................................................................................................................................................................
تعریف اصطلاحات و مفاهیم خاص ............................................................................................................
فصل دوم : بررسی ادبیات تحقیق ............................................................................................................
تاریخچه ..............................................................................................................................................................................................
سابقه تعلیم و تربیت ناشنوایان در ایران .................................................................
سابقه تاریخی تعلیم و تربیت ناشنوایان ..............................................................................
تعریفی بر ناشنوایی ..........................................................................................................................................................
علل ناشنوایی .............................................................................................................................................................................
طرق های سنجش شنوایی .........................................................................................................................................
انواع ناشنوایی ..........................................................................................................................................................................
روش های آموزش زبان به ناشنوایان ......................................................................................................
چند نکته در مورد لب خوانی ...................................................................................................................................
شیوع ناشنوایی ........................................................................................................................................................................
مشاوره با والدین کودکان ناشنوا ....................................................................................................................
فصل سوم : روش پژوهش .....................................................................................................................................
جامعه و نمونه آماری .......................................................................................................................................
روش نمونه گیری ...................................................................................................................................................
ابزار اندازه گیری روش گردآوری داده ها ..............................................................................................
فصل چهارم : یافته های پژوهش ..............................................................................................................
48
فصل پنجم : بحث و تفسیر ...................................................................................................................................
بحث و نتیجه گیری ...............................................................................................................................................................
پیشنهادها .....................................................................................................................................................................................
پرسشنامه .......................................................................................................................................................................................
فهرست منابع ..........................................................................................................................................................................
ضمائم ...............................................................................................................................................................................................
خلاصه تحقیق :
فصل اول : که بیان مسئله نام دارد از عنوان ویک مقدمه تشکیل شده است . ... در قسمت مقدمه با یک دید کلی به تعریف ناشنوایی وروشهای آموزشی پرداخته شده ودر قسمت بعد توضیح اهمیت مسأله از دیدگاه اجتماعی پرداخته وسپس اهداف کلی وجزیی آن را توضیح داده شده وبعد از آن فرضیه های پژوهش وهمچنین محدودیتها واصطلاحات ومفاهیم خاص بیان شده است .
فصل دوم : که (ادبیات تحقیق) نام دارد ابتدا به بررسی پیشینه تحقیق پرداخته وپس از آن تعریفی از ناشنوایی ، علل ناشنوایی ، انواع ناشنوایی وروش های آموزش به ناشنوایان وهمچنین ناشنوایی ، طرق سنجش شنوایی وهمچنین مشاوره با والدین کودکان ناشنوا توضیح داده شده است .
فصل سوم : که در آن جامعه آماری ، نمونه آماری ، روش نمونه گیری وابزارهای اندازه گیری وروشهای گردآوری داده ها آورده شده است .
فصل چهارم : که یافته های پژوهش نام دارد . جداول ، نمودارها وتحلیل داده ها صورت گرفته است .
فصل پنجم : که آن نتیجه گیری صورت گرفته است وهمچنین فهرست منابع ونمونه ای از پرسشنامه آورده شده است .
و.......
پایان نامه بررسی روش های آموزشی و تاثیر آن در پیشرفت تحصیلی - word