یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق کامل درمورد پرورش شتر مرغ

اختصاصی از یاری فایل دانلود تحقیق کامل درمورد پرورش شتر مرغ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق کامل درمورد پرورش شتر مرغ


دانلود تحقیق کامل درمورد پرورش شتر مرغ

 

 

 

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه :20

 

بخشی از متن مقاله

پرورش شتر مرغ

مطابق جدول زمانی ارائه شده با خرید 2 قطعه شتر مرغ نر و 5 قطعه شتر مرغ ماده و خرید 10 قطعه شتر مرغ یک ساله و خرید 125 تخم شتر مرغ فعالیت پرورشی شروع شده و در سال اول تعداد شتر مرغ های مولد را افزایش می دهیم تا بتوانیم ظرفیت مزرعه را به 200 قطعه برسانیم ، که در نهایت در پایان سال پنجم مزرعه به ظرفیت کامل می رسد .

پرورش شتر مرغ دارای مراحلی به قرار زیر است :

  • خرید شتر مرغ های مولد و یکساله و تخم تشر مرغ
  • ایجاد تأسیسات و ساختانهای جهت نگهداری شتر مرغ
  • ایجاد مزرعه شتر مرغ جهت تغذیه شتر مرغ ها

ساختمان و تاسیسات

برای نگهداری شتر مرغ ها از حصار و سایه بان ( پناهگاه ) به همراه چراهگاه مناسب می گردد . برای هر شتر مرغ بالغ 4300 متر (5 عدد چراگاه 17 هکتاری که در هر چراگاه 39 شتر مرغ مولد نگهداری می شود) و برای شتر مرغ های پرواری حدوداً 11 متر (5 عدد چراگاه 2500 متری که در هر چراگاه 240 شتر مرغ پرواری نگهداری می شود). همچنین در این طرح برای مولد ها بطور جداگانه محل عراضی کشت علوفه نیز در نظر گرفته شده است که حدوداً 80 هکتار می باشد. سایبان پیش بینی شده برای 39 شتر مرغ مولد و برای پرواری ها حدوداً 240 قطعه در نظر گرفته شده است . بدهی است محوطه نگهداری بایستی عاری از هر گونه اشیاء براق و تیز باشد . حصار کشی ها در دو نوع شیمی و فنس ( توری ها با چشمه ریز ) با ارتفاع 5/1 تا 2 متر در نظر گرفته شده است که نوع اول عمدتاً برای چراگاه و نوع دوم برای بهار بند استفاده خواهد شد . برای تغذیه پرنده ها از آبشخور و دان خوری ها مناسب و قابل شستشو استفاده شده است . جهت جوجه کشی محلی برای نگهداری تخم ها و دستگاه آنکوباتور ، هچر و نیز محل پرورش جوجه با تجهرزات لازم و قابلیت ضو عفونی در نظر گرفته شده است و همچنین 5 دستگاه آنکوباتور و 1 دستگاه هچر در نظر گرفته شده است . بطور کلی سطح مورد نیاز برای تاسیسات و تجهیزات همراه با سایر اماکن پیش بینی شده از قبیل ساختمان های اداری ، کارگری و نیز قرنطینه و امور بهداشتی و کشت دانه برای تغذیه ، شتر مرغ ها حدوداً 200 هکتار می باشد که محوطه چراه گاه ها و یونجه زار ها و بهار بند ها فنس کشی می شود .

عددی 2000 : ظرفیت ستر ( 5 دستگاه 400  عددی )

عدد 400  :  ظرفیت هیچر ( یک دستگاه 400  عددی )

متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

/images/spilit.png

دانلود فایل 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق کامل درمورد پرورش شتر مرغ

دانلود مقاله اعتصاب ها و مذاکره

اختصاصی از یاری فایل دانلود مقاله اعتصاب ها و مذاکره دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله اعتصاب ها و مذاکره


دانلود مقاله اعتصاب ها و مذاکره

اعتصاب ها و مذاکره: بررسی آثار نوشتاری تجربی اخیر

نویسنده:  David Card

با وجود اینکه اعتصابات توجه اقتصاددانان را برای سالهای زیادی به خود جلب کرده، تجزیه و تحلیل اقتصاد خرد مذاکرات دسته جمعی هنوز در مراحل ابتدایی خودش است. اخیراً فقدان اطلاعات در مورد قرارداد مذارات و اعتصابات مشکل اساسی بود. هرچند محققان در عرض ده سال گذشته یک سری از مجموعه بزرگی از داده های کوچک جمع کرده اند که ترکیبی از اطلاعات در مورد انقضای قرارداد، پرداخت حقوق و وقفه های کاری می باشد. امروزه یک مجموعه با اهمیتی از روابط کمی کاری بین تعداد و مدت اعتصاب، پرداخت حقوق ، تولید و شرایط بازار کار و جنبه های دیگر محیط مذاکره وجود دارد.

این مقاله یک ارزیابی ویژه اثر نوشتاری جدید اقتصاد خرد را روی مذاکرات جمعی ارائه می کند. در واقع یک فهرست مفصلی از یافته ها را ارائه می کند. برخی مطالب برجسته ی (I) که توجه تحلیل گران تجربی را به خود جلب کرده شامل چرخه ی فعالیت غیر حساس اقتصادی و رابطه ی حقوق با نتایج اعتصاب می شود. بنابراین من امیدوارم تا نمایش اطلاعات تلاش دسته جمعی که در این کار جدید قرار دارد به طور قابل ملاحظه ای مؤثر واقع شود. در کمتر از یک دهه، تحمل و وسعت دانش در مورد مذاکرات جمعی و اعتصابات به طور شگرفی بهبود یافته است.

1- زمینه نظری (پیشینه نظری)

مطالعات اقتصاد خرد روی اعتصابات و مذاکرات متأثر شده از طریق سه مجموعه نظرات: مدل George Johnson , Orely Ashenfelter (1969) فرضیه " هزینه مشترک" مطرح شده بوسیله John Kennan (1980) و George Neumann , Melvyn Reder (1980) و مدل های اطلاعات نامتقارن توسعه داده شده بوسیله Beth Hayes (1984) ، Sanford Morton (1983)، Ichiro Takahashi , Joel sobel (1983) و Jean Tirole , Drew Fudenberge(1983). اهمیت مقاله ی Johnson , Ashenfelter دو بعدی است. در مورد جنبه ی نظری این (مقاله) به طور صریح به فقدان اطلاعات در بین اعضای اتحادیه های کارگری متوجه می کند. در این خصوص، این (مقاله) روی زمینه ی کاری برای مدل های اطلاعات نامتقارن تک بعدی اولیه قرار می دهد. در مورد جنبه ی تجربی (این نظریه)، Ashenfelter-Johnson در ابتدا برای تجزیه و تحلیل رگرسیون سیستماتیک تلاش می کردند و آنها یک فرضیه ی فوق العاده ماندگار احتمال اعتصاب با تغییرات حقوق واقعی سابق را ارائه کردند.

فرضیه هزینه مشترک بیان می کند که هرچه مکانیسم ایجاد مذاکره و احتمال یک اعتصاب و مدت مورد انتظار یک وقفه کاری پایین تر اشد هزینه مشترک اعتصاب برای شرکت و کارکنان آن بیشتر است. این فرضیه ی ساده یک دیدگاه جالب در مورد اثر چرخه ی تجارت بر روی اعتصابات ارائه می کند. بهبود وضعیت های دوره ای در بازار تولید از طریق کاهش مذاکرات اعتصاب هزینه مشترک یک اعتصاب را افزایش می دهد، و بهبود وضعیتهای دوره ای در بازار کار خارجی از طریق افزایش میزان مذاکره هزینه ی فرصت یک وقفه ی کاری را کاهش می دهد. به دنبال این دیدگاه، بسیاری از تحقیقات جدید فعالیت اعتصاب تلاش کرده تا همه سطح تقاضای تولید شرکت و هم شرایط بازار کار محلی را کنترل کند.

 

14 ص فایل Word

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله اعتصاب ها و مذاکره

دانلود پروژه مشخص کردن راکتانس محورهای d و q از موتورهای سنکرون مغناطیس دائم بدون اندازه گیری موقعیت روتور

اختصاصی از یاری فایل دانلود پروژه مشخص کردن راکتانس محورهای d و q از موتورهای سنکرون مغناطیس دائم بدون اندازه گیری موقعیت روتور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه مشخص کردن راکتانس محورهای d و q از موتورهای سنکرون مغناطیس دائم بدون اندازه گیری موقعیت روتور


دانلود پروژه مشخص کردن راکتانس محورهای d و q از موتورهای سنکرون مغناطیس دائم بدون اندازه گیری موقعیت روتور

 

 

 

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه :50

 

بخشی از متن مقاله

خلاصه مقاله :

اهمیت موتورهای سنکرون مغناطیس دائم در زیاد شدن دامنه کاربردی آن است و در آینده بیشتر ( PMSMs ) بدون سنسورشفت عمل خواهند کرد و مشخصات تجربی پارامترهای ماشین که مقداری هم تلورانس دارند اطلاعات با ارزشی خواهد بود.

بنابراین در این مقاله روشی بیان شده که در آن نیروی الکترو موتوری القایی و راکتانس محور d از آزمایش بی باری و راکتانس محور q   و زاویه بار از آزمایش بارداری به وسیله یک روش تحلیلی مشخص شده اند.

در این روش محدودیت اندازه گیری زاویه بار vوجود ندارد این روش مناسب است برای ( PMSMs ) های که بصورت عادی با جریان منفی محور d  عمل می‌کنند بنابراین اشباع در مسیر شار محورd  وجود ندارد. خیلی بیشتر از اینها، روش بسیار ساده ای است برای انجام دادن بوسیله هر تکنسین آزمایشگاهی

I­- مقدمه:

اهمیت موتورهای سنکرون مغناطیس دائم ( PMSMs ) هست در افزایش دامنه کاربردی آنها و متفاوت است از مدلهای پیشرفته مانند سروموتورها تا کاربردهای که حرکت خطی دارند از قبیل فن ها و پمپ ها دو دلیل عمده برای تمایل به این ماشینها وجود دارد:

1- بازده بالا و کاهش تلفات روتور در این ( P MSMs ) ها.

2- پایین بودن قیمت انرژی مغناطیسی بالا ( صرفه جویی اقتصادی بالا ).

بیشتر ( PMSMs ) سه فازه در مدل پیشرفته بصورت محرکهای با سنسور شفت عمل می‌کنن بوسیله بکارگیری الگوریتم کنترل بدون سنسور برای محرکهای با سرعتهای متغیر و در مورد کاربردهای حرکت خطی طبیعتاً بواسطه اساس عملکرد سنکرون آنها نیاز به سنسور شفت وجود ندارد.

اگر سنسور شفت برداشته شود مشخصات تجربی از پارامترهای ماشین هر چند که مقداری هم تلورانس دارند بسیار با ارزش خواهد بود در زیر نشان خواهیم داد که راکتانس محورهای d  و q که از آزمایشهای بارداری بدست آمده بر اساس تابعی از   بیان شده است که می تواند مشخص شود بوسیله بعضی از انواع سنسورهای شفت یا ماشینهای سنکرون دیگری که کوپل شده‌اند با محور شفت  ماشین سنکرونی که در حال بررسی است.

در این مقاله روشی بیان شده که در آن نیروی محرکه القایی  و راکتانس محور   d از آزمایش بی باری و راکتانس محور    q آزمایش بارداری بدست آمده اند به نظر  مولف آرمایشهای ساده ای هستند که نیاز به داشتن دانش بالا و وسایل در مقایسه با آزمایشهای تعیین استاندارد موتورهای القایی ندارد و انجام آن برای تکنسین های آزمایشگاهی آسان است هر چند که نمی تواند ضمانتی با حساسیت بالا برای ماشینهای با اشباع زیاد باشد.

در بخش II شاهد روشهای تجربی برای مشسخص کردن راکتانسها خواهیم بود در بخشی III دیاگرام فازوری ( PMSMs ) و بعضی روابط اساسی منشعب شده از آن بحث شده در بخش IV مشخص کردن زاویه  بیان شده و در بخش V روشهای آزمایش توصیف شده اند و سرانجام در بخش VI یک نتیجه گیری شده است.

II ـ آزمایشهای برای مشخص کردن راکتانس:

روشهای آزمایش توصیف شده در بخش V اساساً هستند ترکیبی از آزمایشهای بی باری و بارداری، این چنین آزمایشهای جدید نیستند البته این یک گزارش جدید است در این نوشته چندین روش دیگر توصیف شده است برای مشخص کردن راکتانسهای محور

d و  q بدون احتیاج به در رابطه قرار دادن اطلاعات وضعیت روتور به هر حال با متمرکز ساختن این روشها، برای نمونه ماشین با روی کاری مغناطیسی بدون مشخصه سیم پیچ دمپر با روشهای مختلفی می توان بدست آورد. 

آزمایش روتور قفل شده که با یک ولتاژ تک فاز متناوب یا یک ولتاژ شیب سیم پیچ‌های استاتور تغذیه می شوند که برای وضعیتهای مختلف روتور آن را تکرار می کنند از تحلیل ساده نتیجها و مقایسه کردن آنها یک نتیجه دقیقی بدست می آید و انتخاب فرکانس برای ولتاژ متناوب زیاد اهمیت ندارد 50  یا 60  هرتز خوب است و در مورد ولتاژ شیب بزرگی مقدار ولتاژ زیاد اهمیت ندارد بلکه تنها شیب اولیه ولتاژ مهم می باشد روشهای بوده اند که اثرات اشباع را به حساب آورده اند برای این آزمایشها به نمایش در آمده اند ماشینهای با مشخصه سیم پیچ دمپر برای نمونه ( LSPMs ) نیاز دارند به یک روش آزمایش متفاوت با (موتورهای باروتورهای بدون قفسه ) و با وجود یک قفسه یا یک سیم پیچ دمپر راکتانس سنکرون باید با یک مقدار ثابت مشخص شود یا اقلاً نزدیک به یک مقدار ثابت. شار مغناطیسی در روتور وقتی که فرکانس ماشین بالا است شار هرگز عبور نخواهد کرد و روتور می بایست اثر حفاظتی روی قفسه داشته باشد در فرکانسهای بالا بنابراین تنها راکتانس پراکندگی مشاهده می شود و از راکتانس سنکرون می توان صرفنظر کرد.

وجود دارد سه روش خالص تجربی برای مشخص کردن راکتانسهای   محور d و q

1) آزمایشهای یکنواخت بی باری و بارداری با شار ثابت در روتور.

2) آزمایشهای با یک شار متناوب فرکانس پایین در روتور.

3) آزمایش یک شار گذار در روتور.

روش1) یک روش بسیار آسان در هر آزمایشگاه موتور است  و آزمایش استاندارد ساده‌ای که معمولاً استاندارهای موتور القایی را می سازند و تمامی تنکسین های آزمایشگاهی با مراحل آن آشنا می‌باشند.

روش2) بوسیله آزمایش روتور قفل شده که  می‌تواند انجام شود با تغذیه کردن سیم پیچها  با یک ولتاژ متناوب فرکانس پایین و یک شار مغناطیسی فرکانس پایین در روتور بدست می آید و با تغییر وضعیت روتور در گامهای کوچک و با تکرار اندازه گیری پیاپی راکتانس های محورهای    dو q می توانند مشخص شوند از اندازه گیریهای ولتاژ و جریان و انتخاب فرکانس چندان مهم نیست و یک منبع ولتاژ فرکانس متغیر برای تهیه کردن فرکانس پایین مساعد است.

روش3) می تواند انجام شود بوسیله آزمایش روتور قفل شده در این مورد یک ولتاژ شیب سیم پیچ های استاتور را تغذیه می کند اگر جریان گذرا تحلیل شود و اندوکتانس برای یک وضعیت مخصوص بدست می آید با تکرار این اندازه‌گیریها برای  وضعیتهای مختلف روتور اندوکتانسهای محور d و q می توانند مشخص شوند البته آنالیزهای جریان حالت گذرا به هر حال مشکل است و باید ثابت زمانیهای متفاوت از هم جدا شوند.

دو روش 2) و 3) با استفاده از مشخصه فرکانس پایین بدست می آیند در روش 2) تحلیلها بر اساس محدوده فرکانس و اما در روش 3) تحلیلها برای محدوده زمانی ساخته می شوند. هر دو روش 2) و 3) اشباع می تواند به حساب آورده شود.


مشخصه‌های فرکانس پایین می توانند مورد تحقیق قراربگیرند با روشهای معتبر برای نمونه، ترکیبی از انرژی تداخل با آنالیزهای تقریبی المان محدود و همچنین از دیگر روشهای شامل روش المان محدود با ترکیبی از اندازه گیریها در مقالات مطرح شده و تمامی روشهای آنالیز المان محدود مورد نیاز هستند و روشهایی بسیار پیچیده و مهم هستند که برای حل آنها نیاز به داشتن جزئیات هندسی ماشین هست و این روشها به مشخصه های استانداردی که تکنسین های آزمایشگاهی استفاده می کنند شبیه نیستند در روشهای بیان شده در مقالات مرجع نیاز به اندازه گیری دقیق زاویه است بوسیله اسبابی نظیر اسیلسکوپ و سنور شفت یا بوسیله قرار دادن ماشین سنکرون دیگری روی شفت در مرجع پیشنهاد می شود. مسأله بسیار مهم برای تمامی روشها این است که چگونه با اشباع برخورد کنیم در بیان شده است که امکان ندارد نیروی محرکه القایی  E را از Ld و Xd  که از بار تولید شده اند جدا کنیم این یک مسأله ویژه است که    Eشاید با بار تغییر کند بواسطه اشباع این مسأله در نظر گرفته شده در مرجع اما روش المان محدود نیاز است.

در نتیجه باید معین شود راکتانس که به دقت اندازه‌گیری شده آیا هست معتبر برای هر نوع ماشین و برای همه نقاط کار و اگر تمامی اثرات اشباع در نظر گرفته شود.

 در روش ارائه شده در این مقاله یک مقدار ساده تر شده نتایج معتبر است بشرط که اشباع محور d بواسطه جریانهای پایه ای d  و q صورت نگیرد.

متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

/images/spilit.png

دانلود فایل 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه مشخص کردن راکتانس محورهای d و q از موتورهای سنکرون مغناطیس دائم بدون اندازه گیری موقعیت روتور

دانلود مقاله کامل درباره مطالعه و بررسی عیوب و محاسن راه انداز موتورهای الکتریکی

اختصاصی از یاری فایل دانلود مقاله کامل درباره مطالعه و بررسی عیوب و محاسن راه انداز موتورهای الکتریکی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله کامل درباره مطالعه و بررسی عیوب و محاسن راه انداز موتورهای الکتریکی


دانلود مقاله کامل درباره مطالعه و بررسی عیوب و محاسن راه انداز موتورهای الکتریکی

 

 

 

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه :112

 

بخشی از متن مقاله

مقدمه:

 از آنجایی که امروزه راه اندازی موتورهای الکتریکی یکی از مسائل و دغدغه های بزرگ کارخانه های صنعتی و شرکت های تولیدی و نیز تولید کنندگان نیروی برق و شرکت های وابسته میباشد در این پروژه به بررسی برخی از این راه اندازها می پردازیم و محاسن و معایب آنها را مورد بررسی علمی قرار میدهیم.

از دلایل اهمیت موضوع شوک های الکتریکی و مکانیکی شدیدی می باشد که در زمان راه اندازی به شبکه برق رسانی و موتور وارد  و سبب استهلاک شدید دستگاه های موجود و بالا بردن هزینه های اقتصادی می شود . بنابراین استفاده از راه انداز های مناسب بخصوص در مورد موتورها با توان های بیش از چندین اسب بخار در کاهش هزینه های برق مصرفی و نیز هزینه های نگهداری و تعمیر  تاثیر بسزایی دارد.

 

فهرست:

1 ) کلیات موتور آسنکرون سه فاز : ...................................................................1

      1 - 1 ) ساختمان موتورهای القایی سه فاز :...................................................................2

               1-1 - 1 ) استاتور : .................................................................................................2

               1-1 - 2 ) رتور : .......................................................................................................3

               1-1 -3 ) حلقه های لغزان : .....................................................................................4

               1 - 1 -4 ) جاروبک ها : ...........................................................................................4

               1 - 1- 5 ) یاتاقان و بدنه : ......................................................................................4

      1 2 )  عملکرد موترهای القایی سه فاز : .......................................................................5

               1 2 1 ) موتور ساکن .........................................................................................5

               1 2 -2 ) مکانیزم تولید گشتاور در موتور القایی ( آسنکرون ) : ................9

               1 2 3 ) موتور گردان : ....................................................................................14

               1 2 4 ) موتور در شرایط ماندگار : .............................................................22

      1 - 3 ) موتور فقس سنجابی : .......................................................................................25

2 ) انواع روشهای راه اندازی موتور القایی سه فاز: .....................................28

      2 1 ) روش راه اندای مستقیم : ..................................................................................30

      2 2 ) روش راه اندازی توسط افزایش مقاومت رتور : ..........................................31

               2 2 1 ) موتورهای رتور سیم پیچی شده : ................................................31

               2 2 2 ) Liquide starter : .........................................................................37

فهرست:

               2 2 3 ) درایور راه اندای کرامی : .................................................................38

               2 2 4 ) راه اندازی موتورهای قفس سنجابی با توجه

                                  به جریان و مقاومت رتور : .............................................................40

                    الف کلاس A : ................................................................................................40

                    ب کلاس D : ..................................................................................................

                    ج کلاسهای C , B : ......................................................................................

                   د رتورهایی با میله های عمیق : .................................................................41

                  ه موتورهای قفس سنجابی دوبل : ..............................................................42

      2-3) انتخاب ولتاژ موتور :.............................................................................................43

              2-3-1) راه اندازی موتور قفسه ای با کاهش ولتاژ استاتور :........................43

      2-4 ) راه اندازی با استفاده از کلید ستاره مثلث : ....................................................46

      2-5) روش کلاج گریز از مرکز :.....................................................................................49

      2-6) پیک جریان حین راه اندازی :................................................................................50

      2-7) دینامیک راه اندازی :..............................................................................................51

               موتور با بار خالص :  ...........................................................................................53

               گرم شدن رتور : .....................................................................................................53

      2-8) راه اندازی موتورهای بزرگ به کمک خازن :......................................................54

              2-8-1) مشکل راه اندازی موتورهای القایی بزرگ : ........................................55

فهرست:

              2-8-2) عملکرد یک سیستم راه اندازی خازنی :................................................56

3) راه اندازی تریستوری موتورهای القایی :..................................................57

         مقدمه:...............................................................................................................................58

      3-2 ( مدهای کنترل:.........................................................................................................62

              3-2-1( کنترل راه اندازی:.....................................................................................63

              3-2-2( کنترل شتاب راه اندازی:..........................................................................63

      3-3) مشخصات راه اندازهای تریستوری:...................................................................67

      3 -4( شرح مدارهای متداول راه اندازهای تریستوری:.............................................68

      3- 5) مدار قدرت:...............................................................................................................68

              3-5-1( معرفی تریستور:......................................................................................69

                    3-5-1-1) مدل دو ترانزیستوری تریستور:...............................................70

                    3-5-1-2) روش های روشن شدن تریستور:.............................................71

      3-6) مدار فرمان:...............................................................................................................72

              3-6-1) مدار آتش کننده:........................................................................................74

              3-6-2 ) مدار تقویت کننده: ..................................................................................75

              3-6-3) مزیت عمده راه اندازی موتور به شیوه تریستوری و

                            انتقال زاویه آتش:....................................................................................76

              3-6-4 ) مدار خطای جریان:...................................................................................77

فهرست:

     3-7)  طراحی و بررسی مدارعملی و ساده راه انداز نرم موتور

                آسنکرون (القایی):.................................................................................................77

              3-7-1) کنترل:..........................................................................................................79

              3-7-2) نوسانساز موج دندانه اره ای:................................................................84

              3-7-3 ) کنترل زاویه آتش :..................................................................................86

              3-7-4 ) مقایسه کننده:...........................................................................................88

              3-7-5)  ایزوله کننده مدار قدرت و مدار فرمان:................................................89

              3-7-6) رلة اضافه ولتاژ و افت ولتاژ:.................................................................90

              3-7-7) رلة اضافه جریان (Over Current) :.................................................92

      3-8) نظام هماهنگ و  :.....................................................................................93

              3-8-1) لزوم استفاده از نظام  ثابت:.............................................................95

              3-8-2) توضیح دربارة PWM :.......................................................................

              3-8-3) مدارات اینورتر:......................................................................................100

              3-8-4) رکتیفایرها:..............................................................................................102

     3-9 ) مقایسه قیمت تمام شده انواع راه اندازها : .....................................................111

     3-10) نتیجه : .................................................................................................112


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کامل درباره مطالعه و بررسی عیوب و محاسن راه انداز موتورهای الکتریکی

مجموعه پس زمینه متحرک پرچم ایران

اختصاصی از یاری فایل مجموعه پس زمینه متحرک پرچم ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مجموعه پس زمینه متحرک پرچم ایران


مجموعه پس زمینه متحرک پرچم ایران

 

 

 

 

5 ویدیو با کیفیت Full HD (1920*1080)

با پسوند MP4 و MOV

استفاده به عنوان پس زمینه برای استفاده در تمام نرم افزارهای تدوین

زمان هر کلیپ 30 ثانیه می باشد که قابل تکرار می باشد

حجم فایل 775 مگ می باشد که بعد از استخراج از حالت فشرده به حدود 3 گیگ خواهد رسید

با کیفیت عالی

جهت دیدن پیش نمایش به وب سایت bgtop.ir مراجعه نمایید.


دانلود با لینک مستقیم


مجموعه پس زمینه متحرک پرچم ایران