یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت سازه های فضاکار

اختصاصی از یاری فایل دانلود پاورپوینت سازه های فضاکار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت سازه های فضاکار


دانلود پاورپوینت سازه های فضاکار

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دومین پاورپوینت سازه های فضاکار در 45 اسلاید و قابل ویرایش

پاورپوینت سازه های فضاکار


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت سازه های فضاکار

بردن موبایل اندروید به حالت ریکاوری . هارد ریست . و دانلودینگ

اختصاصی از یاری فایل بردن موبایل اندروید به حالت ریکاوری . هارد ریست . و دانلودینگ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بردن موبایل اندروید به حالت ریکاوری . هارد ریست . و دانلودینگ

این یک برنامه ساده اندروید که روی گوشی نصب میکنید و برای بردن گوشی به حالتهای مختلف فقط کافیه  گزینه مورد نظر رو بزنید تا بدون درد سر و گرفتن کلید های مختلف موبایل

 


دانلود با لینک مستقیم


بردن موبایل اندروید به حالت ریکاوری . هارد ریست . و دانلودینگ

آتریوم، راهکاری برای نگه داشت انرژی در طراحی ساختمان های اداری پایدار

اختصاصی از یاری فایل آتریوم، راهکاری برای نگه داشت انرژی در طراحی ساختمان های اداری پایدار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
آتریوم، راهکاری برای نگه داشت انرژی در طراحی ساختمان های اداری پایدار

مقاله با عنوان فوق که در اولین کنفرانس ملی عمران و توسعه ارائه شده است، آماده دانلود می باشد.

محل برگزاری کنفرانس: رشت - دانشگاه آزاد اسلامی واحد لشت نشا

سال برگزاری کنفرانس: 1390

تعداد صفحات مقاله: 8

محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf

چکیده

این پژوهش ضمن بیان مفهوم پایداری و ضرورت نگرش به آن، به بررسی سنجش پایداری در ساختمان های اداری به طور خاص می پردازد. رویکرد پایداری در طراحی ساختمان های اداری به عنوان یکی از پر مصرف ترین منابع مصرف انرژی مبحثی است که امروزه دغدغه ذهنی بسیاری از طراحان پایدار قرار گرفته است. کارکنان اداره ها روزانه به طور میانگین بین 8 تا گاهی 12 ساعت را در محل کار خود سپری می نمایند. شناخت راهکارهای مؤثر و به کار گیری آنها در جهت تأمین آسایش و راحتی کارکنان یک مجموعه اداری جزء ضروریات طراحی بوده که در غیر این صورت، محیط، راندمان کاری را تا حد بسیاری پایین خواهد آورد. آنچه که فقدان آن در فضای اداری معاصر احساس می شود، تهویه مؤثر و مناسب در چنین فضاهایی می باشد. چرا که افراد در فضاهای اداری ساعات بسیاری را به صورت غیر فعال و ساکن به سر برده و هوای راکد آنها اگر جریان نیابد محیطی نا مناسب برای فعالیت ایجاد می نماید. در اینگونه فضاها، به جهت رفع مشکل، فضاهای واسطی مانند آتریوم ها (atrium) برای تأمین روشنایی طبیعی، شرایط آسایش داخلی، ایجاد ریز اقلیم معتدل و مفصلی فضایی طراحی می کنند که در ساختمان های اداری نقش مهمی ایفا می نمایند. این نورگیرها با ابعاد و فرم های مختلف ساخته شده اند و دارای پوشش سقفی از شیشه و دیوارهای جانبی با مساحت و مصالح مختلف اند که در ساختمان ها کاربردهای فراوان یافته اند. آتریوم به عنوان یک فضای واسط قابلیت مناسبی برای جذب انرژی خورشید و ذخیره سازی آن در زمستان و خروج گرمای محبوس شده و به جریان در آوردن هوای راکد در تابستان را دارند این میزان انرژی می تواند تا 40 % از انرژی مصرفی برای تأمین آسایش حرارتی درون آتریوم را کاهش دهد. در این مقاله چگونگی تاثیر آتریوم ها در نگه داشت انرژی و رسیدن به اهداف معماری پایدار در ساختمان اداری بررسی می شود.


دانلود با لینک مستقیم


آتریوم، راهکاری برای نگه داشت انرژی در طراحی ساختمان های اداری پایدار

پروژه آماده: بررسی نقش طبیعت در پست امپرسیونیسم بویژه بررسی طبیعت در کارهای ون گوگ (62 صفحه فایل ورد- word)

اختصاصی از یاری فایل پروژه آماده: بررسی نقش طبیعت در پست امپرسیونیسم بویژه بررسی طبیعت در کارهای ون گوگ (62 صفحه فایل ورد- word) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه آماده: بررسی نقش طبیعت در پست امپرسیونیسم بویژه بررسی طبیعت در کارهای ون گوگ (62 صفحه فایل ورد- word)


پروژه آماده: بررسی نقش طبیعت در پست امپرسیونیسم بویژه بررسی طبیعت در کارهای ون گوگ (62 صفحه فایل ورد- word)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخشی از متن اصلی
مقدمه
تنها چند عبارت از کتاب تازه‌ای که از وان گوگ انتشار یافته است نقل می‌کنم. و آن مجموعة نامه‌هائی است که او به دوستش وان را پارد، نقاش دیگر هلندی نوشته است.
در یکی از نامه‌ها می‌نویسد : «من و شما یک خصیصة مشترک داریم و آن این است که انگیزه‌های خود را در قلب مردم می‌جوئیم. و یک چیز مشترک دیگر نیز در میان ما هست و آن تمرین کردن از روی نمونه‌های زنده است، از روی واقعیت.»
او که می‌خواست ترجمان زندگی مردم ساده باشد، در خطاب به آنها می‌گوید:‌ «وظیفة هنر نقاشی آن است که روشنائی وجود شما را در جهان برپا کند.» و باز می‌نویسد : «انسان‌ها را به کجا می‌خواهم رهبری کنم؟ به سوی فضای آزاد و مرامی که می‌خواهم به آنها تبلیغ نمایم چیست؟ این است: ای انسان‌ها بیائید تا در راه مقصود خود، وجود خود را وقف کنیم، کار بکنیم با تمام قلبمان، و دوست بداریم آنچه را که دوست می‌داریم.»
ساده ترین زندگی‌ها را زندگی روستائیان می‌دانست، و بدین جهت بیش از همه به آنان دلبسته بود. می‌نویسد:‌ «چه خوب است که زمستان باشد، توی برف. و پائیز چه خوب است که زمستان باشد، توی برف. و پائیز چه خوب است، در برگ‌های زرد. و چه خوب است که زمستان باشد، توی برف. و پائیز چه خوب است، در برگ‌های زرد. و چه خوب است تابستان، در گندمزارهای رسیده؛ و بهار چه خوب است، لای علفها. آدم در میان دروگرها و زنهای دهقان باشد؛ در تابستان زیر آسمان، در زمستان زیر دودکش سیاه، و بداند که همیشه اینطور بوده و همیشه همینطور خواهد بود»...
«عقیدة من این است که یک زن روستائی زیباتر از یک «خانم» است، زن روستائی با آن دامن و ارخالق آبی رنگش، پوشیده از گرد و خاک وصله دار، که فرسودگی و باد و آفتاب، در آن هزار ریزه کاری ایجاد کرده‌اند؛ ولی همین زن، آن لباس زرق و برق دار «خانم» را بر او بپوشانید، اصلیت خود را از دست می‌دهد.»
«اگر یک تابلو که دهقانی را نقاش کرده، بوی روغن سوخته، بوی دود، بوی بخار سیب زمینی آب پز از آن متصاعد شود، این خوب است. این نا سالم نیست که طویله بوی کود می‌دهد. این خوب است. خاصیت طویله همین است. اگر مزرعه بوی خوشة رسیده، یا بوی سیب زمینی، یا بوی فضله یا پهن می‌دهد، این در واقع طبیعی و سالم است. خصوصاً برای شهرنشین‌ها دیدن این تابلوها لازم است. ضرورتی ندارد که تصویر یک روستائی را آدم عطر آگین بکشد.» و به دنبال آن می‌آورد: «درست است که من غالبا در بدبختی به سر می‌برم؛ با این حال، نوعی هنجار و تعادل آرام و خالص در وجود من است. من موضوع نقش‌ها و طرح‌های خود را در فقیرترین کلبه‌ها پیدا می‌کنم، و در کثیف ترین کومه‌ها، و با جاذبه‌ای مقاومت ناپذیر به جانب آن مکان‌ها رانده می‌شوم...»
و دوستش وان راپارد، خاطرة‌خود را از وان گوگ پس از مرگ او چنین بیان می‌کند: «ادراک او از زندگی و از هنر، عظیم و فارغ از خودخواهی بود. از این جهت نیز رعب انگیز و زیبا بود. اینکه سرانجام کار او به شوریدگی کشید، نه برای آن بود که می‌بایست بر ضد عدم تفاهم دیگران و یا حقارت و کوته بینی دیگران به نبردبپردازد، و نه برای آن بود که تصوراتش دربارة عظمت، به ناکامی برخورد کرده بود؛ نه، علت اینها نبود. علت در خارج از وجود او قرار نداشت، در خود او بود. آنچه ونسان طالب آن بود یک هنر عظیم بود، و نبرد سهمناکی که او برای دست یافت به آن در پیش گرفته بود، هر هنرمندی را از پای درآورد.»
«من تصور می‌کنم که هیج طبیعتی نمی‌توانست در برابر این کشش عاطفی و عصبی که هر لحظه آمادة پاره شدن بود مقاومت ورزد.»
همان احساسی که وان گوگ در نامه‌هایش کرده، تا حد زیادی روشنگر محتوای آثار اوست و خوب می‌نماید که چرا این نقاش بی سر و سامان هلندی توانسته است تا این پایه در دوران بعد از خود، در سراسر دنیا نفوذ بگذارد؛ زندگی‌اش نه کمتر از اثرش.
وان گوگ بیان کنندة عمیق انسانیت انسان است؛ بی هیچ خود نمائی، بی هیچ منت گذاردن، با کمال خضوع و بی لحظه‌ای آرام گرفتن. و خود اعلام می‌دارد که در عین رنج، لذتی وصف ناپذیر از آن می‌برده و در واقع محکوم به این لذت و این رنج هر دو بوده. جز این کاری نمی‌توانسته است بکند. مانند کشتی‌های مغناطیس زده می‌بایست تا به کوه بربخورد.

با ونسان وان گوگ آشنا شوید
ونسان ویلم وان گوگ (Vincent Villem van Gogh) در سی‌ام مارس 1853 در دهکدة هلندی گروت زوندرت (Groot-Zundert)، نزدیک مرز بلژیک، متولد شد. پدر و پدر بزرگش کشیش بودند. ونسان احترام عمیق به انسانسیت را از پدر و عشق به طبیعت و هنر را از مادر به ارث برده بود. پدر و مادر وان گوگ توانسته بودند با مشقت و فداکاری سه دختر و سه پسر خود را به مدارس آبرومندی بفرستند. بزرگ ترین فرزندشان، ونسان یازده ساله، اولین عضو خانواده بود که با رفتن به مدرسة شبانه روزی، از خانواده جدا شد و این جداماندگی مایة اندوهش گردید. این شاگرد متوسط، اما سخت کوش، در سن سیزده سالگی درکنار دروس ریاضی، تاریخ، جغرافیا، گیاه شناسی، جانورشناسی، خوشنویسی، و ژیمناستیک، به تحصیل زبان‌های هلندی، آلمانی، فرانسوی، و انگلیسی پرداخت و در عین حال به فراگیری طراحی نیز مشغول شد. ونسان در مارس 1868 به طور ناگهانی مدرسة شبانه روزی را رها کرد و به میان خانواده برگشت و یک سال را با والدینش گذراند و پس از آن تصمیم گرفت تحصیل را رها کند. در سن شانزده سالگی به دنبال کسب معاش خانه را ترک کرد.
نخست در یک گالری هنری مشغول کار گردید، بعد معلم مدرسه شد و پس از آن، همچون پدرش، به لباس کشیشی درآمد. برای کار، منطقه‌ای فقیر نشین و نزدیک به یک معدن را انتخاب کرد و به رغم فقر و تنگدستی، با طراحی از معدنچیان خود را تسکین می‌داد و مشکلات را از یاد می‌برد. پس از دو سال به این نتیجه رسید که تنها از طریق هنر می‌تواند به بشریت خدمت کند و از آن پس هرگز از طراحی دست نکشید.
وان گوگ در طول زندگی کوتاهش تقریباً هیچ ثروتی کسب نکرد، و بیشتر باکمک هزینه‌ای که برادرش تئو (Theo) برای او می‌فرستاد زندگی می‌کرد. ونسان نامه‌های بیشماری به برادرش که بسیار مورد علاقه‌اش بود نوشته است؛ این نامه‌های اطلاعات گرانبهایی دربارة زندگی و هنر ونسان به دست می‌دهد.
موضوع این کتاب بررسی زندگی وان گوگ از سال 1885 به بعد است، از هنگامی که وان گوگ نخستین بوم بزرگ خود را پس از تقریباً پنج سال مطالعه و تمرین مداوم نقاشی کرد. این تابلو، که پیروزی بزرگی برای او محسوب می‌شد،‌ موضوعی غیر معمول یعنی یک خانوادة‌ روستایی را در حال خوردن سیب زمینی نشان می‌دهد. وان گوگ به برادرش نوشت که منتهای تلاشش در این تابلو «زنده و واقعی نشان دادن» آن بوده است. به مرور که سفر کوتاه وان گوگ را در صفحات این کتاب دنبال می‌کنید، خواهید دید که این هنرمند بزرگ چگونه با شیوة‌ استثنایی خود به هر آنچه نقاشی می‌کرد و روح و زندگی می‌بخشید.
 
سیب زمینی خورها
اولین شاهکار وان گوگ
ونسان وان گوگ نخستین شاهکار خود را در سن سی و دو سالگی خلق کرد. او به منظور آمادگی برای کشیدن این نقاشی،‌ سراسر یک زمستان را به طراحی و تهیة نقاشی‌های کوچکی از روستاییان سخت کوش وقانع ناحیة فقیرنشینی که خود در آنجا زندگی می‌کرد ‌گذراند. وان گوگ به برادرش تئو نوشت: «با مشاهدة مداوم زندگی روستایی در تمام ساعات روز به قدری مجذوب آن شده‌ام که به ندرت به موضوع دیگری می‌اندیشیم.» وان گوگ با یک خانواده روستایی به نام د گروت (De Ceroot) آشنا شد. کلبة دود گرفتة‌ آنها با سقف گالی پوش الهام بخش وان گوگ شد و تصمیم گرفت تابلویی بزرگ‌تر و مهم تر از هر آنچه تا آن زمان کشیده بود بیافریند.
حالت سحر آمیز شعلة کم نور چراغی که به فضای تیرة داخل کلبه خانوادة د گروت روشنایی می‌بخشید، وان گوگ را مجذوب خود کرد. این شعله، اشیاء و افراد درون کلبة تاریک را که وان گوگ سعی می‌کرد با رنگ تسخیر کند، قابل رؤیت می‌ساخت. با چشمانی خیره به نور ضعیف شعله،‌ شاهد لحظات زندگی دوستانش نیز بود. همانجا تصمیم گرفت که تمام افراد خانوادة د گروت را زیر نور چراغ به دور میز و در مقابل دیسی از سیب‌ زمینی‌های آب پز نقاشی کند.

مقدمه   
باونسان وان گوگ آشنا شوید   
سیب زمینی خورها   
رنگ خاکی و سفیدهای رنگی (در کارون گوگ)   
لذت در کارون گوگ   
نقاشی با نقطه و خط   
نقاشی با شیوه مدرن   
تک چهره باباتانگی   
سرگرمی ون گوگ   
گل های آفتاب گردان   
گل های طبیعی   
نقاشی نور بر نور   
پویان و تحرک   
تراس کافه (فضای فانوس)   
شب رنگی   
فصل درو لاکرو   
کاری آبی رنگ   
اتاق خواب   
رنگ پرقدرت ون گوگ   
صندلیهای خالی   
زن آدلی   
اغراق در اشکال   
شعله های سبز   
پیچ و تاب در همه جا   
شب پرستاره   
آثار مهم ون گوگ   
نخستین قدم ها به دنبال میله   
افزودن رنگ   
نخستین قدمها   
کلاغ ها پرفرار گندم زارها   
آخرین فندل   
کارهای تقلبی از تابلوهای طبیعت ون گوگ   
موزه مجسمه ون گوگ   
ون گوگ چگونه ون گوگ شد   
نتیجه گیری   
منابع و مآخذ   
آثار خودم 


دانلود با لینک مستقیم


پروژه آماده: بررسی نقش طبیعت در پست امپرسیونیسم بویژه بررسی طبیعت در کارهای ون گوگ (62 صفحه فایل ورد- word)

پروژه آماده: بررسی سیگنال ها و پروتکل های TCP/IP و مسیریابی توسط آنها (149 صفحه فایل ورد - word)

اختصاصی از یاری فایل پروژه آماده: بررسی سیگنال ها و پروتکل های TCP/IP و مسیریابی توسط آنها (149 صفحه فایل ورد - word) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه آماده: بررسی سیگنال ها و پروتکل های TCP/IP و مسیریابی توسط آنها (149 صفحه فایل ورد - word)


پروژه آماده: بررسی سیگنال ها و پروتکل های TCP/IP و مسیریابی توسط آنها (149 صفحه فایل ورد - word)

 

 

 

 

 

 

 

 

کامپیوتر های موجود در یک شبکه به طرق مختلفی می توانند با همدیگر ارتباط برقرار کنند اما بخش بزرگی از این فرآیند ربطی به ماهیت داده هایی که از طریق رسانه شبکه عبور می کند ندارد . قبل از اینکه داده هایی که کامپیوتر فرستنده تولید کرده است به کابل یا نوع دیگری از رسانه برسد به سیگنال هایی که متناسب با آن رسانه می باشد تجزیه می شود.این سیگنال ها ممکن است مثلا برای سیم های مسی ولتاژهای الکتریکی برای فیبر نوری پالس های نور و در شبکه های بی سیم امواج رادیویی و مادون قرمز باشند.این سیگنال ها کدی را تشکیل می دهند که رابط شبکه هر کامپیوتر گیرنده ای ٬آنرا به داده های باینری قابل درک با نرم افزار در حال اجرای روی آن کامپیوتر تبدیل می کند .

بعضی از شبکه ها متشکل از کامپیوتر های مشابهی هستند که دارای سیستم عامل و برنامه های یکسانی می باشند در صورتی که شبکه هایی هم وجود دارند که دارای سکوهای (platform) متفاوتی هستند و نرم افزارهایی را اجرا می کنند که کاملا با یکدیگر تفاوت دارند . ممکن است اینطور به نظر آید که برقراری ارتباط بین کامپیوترهای یکسان ساده تر از بین کامپیوتر های متفاوت است و البته در بعضی از موارد این نتیجه گیری صحیح می باشد. صرفنظر از نرم افزارهایی که در یک شبکه روی کامپیوترها اجرا می شود و صرفنظر از نوع آن کامپیوترها ، باید زبان مشترکی بین آنها وجود داشته باشد تا برقراری ارتباط میسر شود . این زبان مشترک پروتکل نامیده می شود و حتی در ساده ترین نوع تبادل اطلاعات ، کامپیوترها از تعداد زیادی از آنها استفاده می کنند.در واقع همانطور که برای اینکه دو نفر بتوانند با یکدیگر صحبت کنند باید از زبان مشترکی استفاده کنند کامپیوترها هم برای تبادل اطلاعات نیاز به یک یا چند پروتکل مشترک دارند .

یک پروتکل شبکه می تواند نسبتا ساده یا کاملا پیچیده باشد .در بعضی موارد پروتکل فقط یک کد است (مثلا الگویی از ولتاژهای الکتریکی ) که مقدار دودویی یک بیت را نشان می دهد و همانطور که می دانید این مقدار می تواند 0 یا 1 باشد. پروتکل های پیچیده تر شبکه می توانند سرویس هایی را ارائه دهند که بعضی از آنها در اینجا نام برده شده  است:

اعلام دریافت بسته (packet acknowledgment) :که ارسال یک پیغام از طرف گیرنده به فرستنده مبنی بر دریافت یک یا چند بسته می باشد. یک بسته جزء بنیادی اطلاعات فرستاده شده روی یک شبکه محلی  (LAN) می باشد.

بخش بندی (segmentation) : که در واقع به تقسیم کردن یک جریان داده طولانی به بخش های کوچکتر می باشد به صورتی که بتوان آنرا در داخل بسته ها ، روی یک شبکه انتقال داد .

کنترل جریان (flow control) : شامل پیغام هایی می باشد که از طرف گیرنده به فرستنده مبنی بر بالا یا پایین بردن سرعت انتقال داده فرستاده می شود .

تشخیص خطا (error detection) : شامل کدهای بخصوصی می باشد که در یک بسته وجود دارد و سیستم گیرنده از آنها برای اطمینان از اینکه داده های آن بسته سالم به مقصد رسیده است یا نه استفاده می کند .

تصحیح خطا (error correction)  : پیغام هایی که توسط سیستم گیرنده تولید می شود و به اطلاع فرستنده می رسانند  که بسته های معینی آسیب دیدند و باید دوباره فرستاده شوند .

فهرست

عنوان                                                       صفحه

  

فصل اول ... 1

سیگنال ها و پروتکل ها  

فصل دوم .. 39

مدل OSI

فصل سوم. 54

پروتکل TCP/IP

فصل چهارم. 81

لایه اینترنت

فصل پنجم. 121

ارسال اطلاعات با استفاده از TCP/IP

فصل ششم. 129

مسیریابی


دانلود با لینک مستقیم


پروژه آماده: بررسی سیگنال ها و پروتکل های TCP/IP و مسیریابی توسط آنها (149 صفحه فایل ورد - word)