یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود قرارداد مبایعه نامه خودرو

اختصاصی از یاری فایل دانلود قرارداد مبایعه نامه خودرو دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود قرارداد مبایعه نامه خودرو


دانلود قرارداد مبایعه نامه خودرو

 

 

با فرمت WORD و قابل ویرایش

 

 

کامل، استاندارد و بدون نقص می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود قرارداد مبایعه نامه خودرو

پایان نامه بررسی تأثیر خانواده و مدرسه در جامعه پذیری سیاسی دانش آموزان

اختصاصی از یاری فایل پایان نامه بررسی تأثیر خانواده و مدرسه در جامعه پذیری سیاسی دانش آموزان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه بررسی تأثیر خانواده و مدرسه در جامعه پذیری سیاسی دانش آموزان


پایان نامه بررسی تأثیر خانواده و مدرسه در جامعه پذیری سیاسی دانش آموزان

پایان نامه بررسی تأثیر خانواده و مدرسه در جامعه پذیری سیاسی دانش آموزان/

در زیر به مختصری چکیده، تعداد صفحات، فرمت فایل و فهرست مطالب آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است:

خلاصه و چکیده تحقیق:
با توجه به موضوع تحقیق با عنوان بررسی تأثیر خانواده و مدرسه در جامعه پذیری سیاسی دانش آموزان بر آنشدیم تا ابتدا چکیده ای از کاررا در ابتدای تحقیق بیاوریم و بعد در فصل اول مقدمه ای کوتاه در مورد موضوع نوشتیم و مسئله مورد نظر را تشریح کردیم و همچنین به ضرورت و اهمیت و اهداف تحقیق و فرضیات و بیان متغیرهای تحقیق و همچنین تعریف مفاهیم و متغیرهای مربوط به موضوع و جدول ارتباط سئوالات با فرضیات تحقیق پرداختیم.
در فصل دوم هم پیشینه تحقیق را مدنظر قرار دادیم که این بخش شامل فرهنگ سیاسی، فلسفه سیاسی، جامعه پذیری سیاسی عاملان جامع پذیری سیاسی مانند خانواده، مدرسه، نهادهای مذهبی و . . . تعریف مشارکت، ماهیت مشارکت سیاسی، سطوح مشارکت سیاسی و ویژگی های مشارکت سیاسی و تعریف جامعه سیاسی و تعریف حزب سیاسی و ویژگی های حزب سیاسی، مدل یک کشور تصمیم گیرنده در یک موقعیت معین انواع جامعه سیاسی جامعه سیاسی تکثرگرا، بسته سنتی، نیمه سنتی و غیر توده ای، بسته توده ای، سرکوبگر غیر توده ای، سرکوبگر توده ای و نگرشها و روشهای تحلیل دانش سیاسی، تحلیل سیستم ها، نظریه تصمیم گیری و نظریه های گزینش عقلانی، اندیشه سیاسی هگل، هانز، ژان ژاک روسو و جان لاک، کانت، ماکس وبر تالکوت پارسونز و پیشینه تجربی و انجام کارهای تحقیق شده مربوط به موضوع پرداخته شده است و همچنین مدل پژوهش در آن درج و در فصل سوم که مربوط به ساختار تحقیق است به بیان روش پژوهش جامعه آماری و حجم نمونه، روش نمونه گیری و شیوه های گردآوری شده است. داده ها و تعریف نظری و عملی متغیر ها و اعتبار و روایی موضوع عنوان شد.

تعداد صفحات: 129

فرمت فایل: word

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول صفحه3
مقدمه 4
بیان مسئله 5
اهمیت و ضرورت تحقیق 7
اهداف تحقیق 9
فرضیات تحقیق 10
بیان متغیر های تحقیق 11
تعریف مفاهیم و متغیرها 12
جدول ارتباط سئوالات با فرضیات تحقیق 14
فصل دوم صفحه 15
مبانی نظری 16
فرهنگ سیاسی 17
فلسفه سیاسی 20
جامعه پذیری سیاسی 21
عاملان جامعه پذیری سیاسی 22
مشارکت سیاسی 27
ماهیت مشارکت سیاسی 27
سطوح مشارکت سیاسی 28
ویژگی های مشارکت سیاسی 29
تعریف حزب سیاسی 30
ویژگی های یک حزب سیاسی 32
مدل یک کشور به عنوان تصمیم گیرنده و درگیر موقعیت معین 33
انواع جوامع سیاسی 34
نگرش ها و روش های در تحلیل دانش سیاسی 38
انواع نظریه های جامعه پذیری سیاسی از دیدگاه جامعه شناسان 41
- اندیشه سیاسی هگل 41
- بنیاد های اندیشه سیاسی هانر 42
- دیدگاه سیاسی ژان ژاک روسو 43
- نظریه سیاسی جان لاک 44
- نظریه سیاسی کانت 44
- نظریه سیاسی ماکس وبر 46
- نظریات تالکوت پارسونز 46
مدل پژوهشی تحقیق 49
پیشینه تجربی تحقیق 50
فصل سوم : روش شناسی صفحه 52
- روش پژوهش 53
- جامعه آماری 53
- جامعه نمونه 54
- حجم نمونه 54
- روش نمونه گیری 54
- شیوه های گردآوری داده ها 54
- تعریف نظری و عملی متغیرها 55
- اعتبار و روایی 57
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات صفحه 58
آمار توصیفی (جداول یک بعدی) 91-59
آمار استنباطی (جداول دو بعدی و کار اسکوئر) 108-92
فصل پنجم : (خلاصه و نتیجه) صفحه 109
یافته های پژوهش 110
- ارائه پیشنهادات و راه کارها 111
- مشکلات و محدودیت ها 112
- فهرست منابع 113
ضمائم : صفحه115
پرسشنامه 116
کدنامه 120
جدول ماتریسی 128
جدول شماره یک توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال یک 59
جدول شماره دو توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال دو 60
جدول شماره سه توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال سه 61
جدول شماره چهار توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال چهار 62
جدول شماره پنج توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال پنج 63
جدول شماره شش توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال شش 64
جدول شماره هفت توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال هفت 65
جدول شماره هشت توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال هشت 66
جدول شماره نه توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال نه 67
جدول شماره ده توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال ده 68
جدول شماره یازده توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال یازده 69
جدول شماره دوازده توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال دوازده 70
جدول شماره سیزده توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال سیزده 71
جدول شماره چهارده توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال چهارده 72
جدول شماره پانزده توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال پانزده 73
جدول شماره شانزده توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال شانزده 74
جدول شماره هفده توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال هفده 75
جدول شماره هجده توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال هجده 76
جدول شماره نوزده توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال نوزده 77
جدول شماره بیست توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال بیست 78
جدول شماره بیست و یک توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال 79
جدول شماره بیست و دو توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال بیست و دو 80
جدول شماره بیست و سه توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال بیست و سه 81
جدول شماره بیست و چهار توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال بیست و چهار 82
جدول شماره بیست و پنج توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال بیست و پنج 83
جدول شماره بیست و شش توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال بیست و شش 84
جدول شماره بیست و هفت توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال بیست و هفت 85
جدول شماره بیست و هشت توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال بیست و هشت 86
جدول شماره بیست و نه توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال بیست و نه 87
جدول شماره سی توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال بیست و سی 88
جدول شماره سی و یک توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال سی و یک 89
جدول شماره سی و دو توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال سی و دو 90
جدول شماره سی و سه توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال سی و سه 91
جدول شماره سی و چهار سه توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال 92
جدول شماره سی و پنج سه توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال سی وپنچ 93
جدول شماره سی و شش سه توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال سی وشش 94
جدول شماره سی و هفت سه توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال سی وهفت 95
جدول شماره سی و هشت سه توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال سی وهشت 97
جدول شماره سی و نه سه توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال سی ونه 98
جدول شماره چهل سه توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال چهل 100
جدول شماره چهل و یک سه توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال چهل ویک 101
جدول شماره چهل و دو سه توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال چهل ودو 103
جدول شماره چهل و سه توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال چهل وسه 104
جدول شماره چهل و چهارتوزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال چهل وچهار 106
جدول شماره چهل و پنج فراوانی پاسخ های داده شده به سئوال چهل وپنچ
نمودار شماره یک توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال یک 59
نمودار شماره دو توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال دو 60
نمودار شماره سه توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال سه 61
نمودار شماره چهار توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال چهار 62
نمودار شماره پنج توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال پنج 63
نمودار شماره شش توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال شش 64
نمودار شماره هفت توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال هفت 65
نمودار شماره هشت توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال هشت 66
نمودار شماره نه توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال نه 67
نمودار شماره ده توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال ده 68
نمودار شماره یازده توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال یازده 69
نمودار شماره دوازده توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال دوازده 70
نمودار شماره سیزده توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال سیزده 71
نمودار شماره چهارده توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال چهارده 72
نمودار شماره پانزده توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال پانزده 73
نمودار شماره شانزده توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال شانزده 74
نمودار شماره هفده توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال هفده 75
نمودار شماره هجده توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال هجده 76
نمودار شماره نوزده توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال نوزده 77
نمودار شماره بیست توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال بیست 78
نمودار شماره بیست و یک توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال بیست و یک 79
نمودار شماره بیست و دو توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال بیست و دو 80
نمودار شماره بیست و سه توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال بیست و سه 81
نمودار شماره بیست و چهار توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال بیست و چهار 82
نمودار شماره بیست و پنج توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال بیست و پنج 83
نمودار شماره بیست و شش توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال بیست و شش 84
نمودار شماره بیست و هفت توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال بیست و یکهفت 85
نمودار شماره بیست و هشت توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال بیست و هشت 86
نمودار شماره بیست و نه توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال بیست و نه 87
نمودار شماره سی توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال سی 88
نمودار شماره سی و یک توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال سی و یک 89
نمودار شماره سی و دو توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال سی و دو 90
نمودار شماره سی و سه توزیع نسبی پاسخ های داده شده به سئوال سی و سه 91


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه بررسی تأثیر خانواده و مدرسه در جامعه پذیری سیاسی دانش آموزان

دانلود کتاب فوق ستاره فروش شوید

اختصاصی از یاری فایل دانلود کتاب فوق ستاره فروش شوید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
دانلود کتاب فوق ستاره فروش شوید

مشخصات کتاب

نام کتاب: فوق ستاره فروش شوید >21 روش عالی برای فروش بیشتر ، سریع تر و راحت تر در بازار سخت امروز

نویسنده: برایان تریسی

مشخصات فایل: فایل zip حاوی کتاب با فرمت pdf

 

پیشگفتار

 

این کتاب جهت استفاده ی فروشندگان بلند پروازی است که مشتاق به بالا بردن سریع میزان فروش خود و افزایش در آمدشان هستند. این کتاب برای آن دسته از افرادی نوشته شده است که جزو ۱۰٪ اول فروشندگان صنف خود هستند یا می خواهند بشوند. نظرات این کتاب برای ستارگان فروش امروز و فردا در نظر گرفته شده است.

فروشندگان عمدتاً با دو چیز برانگیخته می شوند: پول و مقام. آنها در آمد بالا می خواهند و موفقیت خود را با میزان درآمد خود نسبت به دیگران می سنجند. به علاوه خواهان آنند که به خاطر تلاش ها و موفقیت هایشان مورد تقدیر و تائید قرار گیرند. این کتاب به فروشندگان نشان خواهد داد چگونه در هر دو زمینه، جهش تصاعدی داشته باشند.

در جریان ۳۰ سال کار فروش، مدیریت فروش و آموزش فروشی، هزاران تماس تلفنی با مشتریان داشته ام و هزاران کتاب، مقاله، خبرنامه و گزارشهای تحقیقاتی درباره ی تمام جنبه های فروش و موفقیت در فروش خوانده ام. در ادامه به یافته های خود و تجارب شخصی ام بارها و بارها رجوع خواهم کرد. هرچند مطمئنم درک می کنید که بازگشت به سالها قبل و یادآوری تمام مرجع ها برای ارجاع دادن، کاری ناممکن است.

 روش ها و راهکارهای عملی و اثبات شده در این کتاب بسیار شبیه چارچوب یک سمینار حرفه ای فروشی است که با «مقوله ی درونی فروش»، شروع می کند و به مهارت های کلیدی مورد نیاز شما در بهبود نتایج می پردازد و بحث را با ارائه تمرین عملی و خلاصه ای از فصل تکمیل می کند.

برای این که بیشترین استفاده را از کتاب ببرید، باید آن را واو به واو، از اول تا به آخر، دقیقاً به همان ترتیب نوشته شده، بخوانید. بعد می توانید فصلی را که در آن لحظه ی خاص بیشترین کمک را به شما می کند، انتخاب نموده و مطالعه نمایید. سپس می توانید تمرینهای پیشنهادی را به منظور به کار بستن هرچه سریع تر آموخته ها، انجام دهید.

اکثر فروشندگان هرگز برای فروش آموزش حرفه ای ندیده اند. دست کم ۹۵٪ فروشندگان می توانند بسا دانش و مهارت بیشتر، فروش خود را افزایش دهند.

بعضی مواقع برای ستاره ی فروش شدن تنها به یک مهارت دیگر نیازمندید. این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا آن مهارت را شناسایی کرده و شروع به تبحر یافتن در آن کنید. بعضی مواقع من سمینار یا صحبت خود را بسا طرح این پرسش آغاز می کنم که، «چند نفر در اینجا در کار فروش هستند؟»بیشتر مواقع تنها چند نفری دست خود را بالا می برند. مکثی می کنم و چند ثانیه ای منتظر میمانم، و دوباره می پرسم: «چه کسانی واقعاً در کار فروشند؟»

ناگهان آنها موضوع را می گیرند. دستهای بیشتری بالا می رود تا این که تقریباً تمام دستها در سالن بلند می شود. بعد در ادامه می گویم: «درسته. هر کسی در کار فروش است. مهم نیست که چه می کنید. کل زندگی شما فرایند مداوم ارتباط برقرار کردن، متقاعد کردن و تاثیر گذاردن بر دیگران است. تنها یک سؤال می ماند و آن این که «چقدر در این کار ماهر هستید؟»

توانایی شما در «فروش» به دیگران تعیین کننده ی موفقیت تان در زندگی، شغل و نیز دیگر زمینه ها خواهد بود. اگر در آمد و موفقیت شما به فروش وابسته است، با به کارگیری آموزه های گنجانده شده در صفحات این کتاب، زندگی تان را دگرگون کنید.

من این کتاب را برای شما فروشنده ی حرفه ای و پر مشغله نوشته ام تا کتابچه ای باشد که بتوانید هروقت خواستید به آن رجوع کنید و از میان ایده ها و شگردهای ارائه شده، یکی را به فراخور وضعیت موجودتان انتخاب کرده، و با به کارگیری آن کارآیی خود را بالا ببرید و نتایج دلخواه را کسب کنید. در حال حاضر بیش از ۴۰۰۰ کتاب در زمینه ی فروش موجود میباشد که تقریباً همگی آن ها مفید و سودمند هستند. ولی چه کسی هست که زمان و انرژی خواندن همه ی آنها را داشته باشد؟

از طرف دیگر این کتاب، ۲۱ اصول از مهمترین اصول موفقیت در فروش را در بر میگیرد، که من آنها را در جریان آموزش هایم برای بیش از ۵۰۰۰۰۰ فروشانده ی حرفه ای در ۲۳ کشور دنیا، کشف کرده ام. هر یک از این راهبردها، در گذر زمان و در رشته های مختلف مورد آزمایش قرار گرفته اند و نتیجه داده اند.

 زمانی که کار فروش را شروع کردم و زنگ در خانه ها را می زدم، از این شرکت به آن شرکت می رفتم یا بازاریابی سردِ تلفنی می کردم، مفهومی را آموختم به نام «اصل تفاوتهای کوچک». این اصل یکی از عمیق ترین دیدگاه های موفقیت در تمام جنبه های زندگی از جمله فروش است. این اصل می گوید: تفاوتهای کوچک بین توانایی افراد در حوزه های کلیدی، منجر به تفاوت های عظیم در نتایج میشود.

 پیشرفتهای اندک در مهارتهای مهم فروش از قبیل مشتری یابی، انجام معرفی های متقاعد کننده، رفع نگرانیهای خریدار یا ختم فروش، منجر به افزایش چشمگیر در نتایج فروش می شود. چارچوب این کتاب به گونه ای طراحی شده است که «اصل تفاوتهای کوچک» را به شما بیاموزد و دیدگاههای عملی به شما بدهد تا بتوانید جهش های بزرگی در عمل داشته باشید.

یک ایده ی کلیدی دیگر برای موفقیت: مهمترین نقطه ضعف شما سقفی را بنا می نهد که دیگر مهارت هایتان را زیر پوشش خود آورده و میزان درآمدتان را معین میکند.

 به عبارتی دیگر، اگر در یک حوزه ی کلیدی مثل مشتری یابی یا ختم فروش ضعف دارید، این ضعف به تنهایی نتایج فروشتان و میزان درآمدتان را تعیین میکند. کمترین نقص در تواناییتان شما را از موفقیت باز میدارد، مهم نیست که در دیگر حوزه ها چقدر کارآمد باشید.

 به بیانی دیگر، نقطه قوتهای شماست که شما را به جایی که امروز هستید رسانده است، ولی نقطه ضعف هایتان است که اکنون شما را از پیشرفت بیشتر و سریع تر باز می دارد.

 این کتاب را به گونه ای طراحی کرده ام که ابزارهای خاصی به شما بدهد تا از آنها برای غلبه بر تمام ضعفهای سرنوشت سازتان استفاده کنید؛ نخست آنها را شناسایی می کند و سپس تمرینهای عملی به شما می دهد که می توانید آنها را به سرعت به کار گیرید تا خود را در آن حوزه تقویت نمایید.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود کتاب فوق ستاره فروش شوید

ذخیره و بازیابی اطلاعات

اختصاصی از یاری فایل ذخیره و بازیابی اطلاعات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
ذخیره و بازیابی اطلاعات

یافتن راههایی برای به حداقل رساندن دستیابی به دیسک , برای فایل هایی است که اندازه ومحتویات آنها تغییر می کند.


دانلود با لینک مستقیم


ذخیره و بازیابی اطلاعات