یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سیستم انبارداری

اختصاصی از یاری فایل سیستم انبارداری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 17

 

مقدمه :

لازمه بنای سیستمهای اطلاعاتی تحلیل و طراحی صحیح است . و لازمه تحلیل و طراحی صحیح امکان سنجی دقیق و شناخت کامل نیازها است .

لازمه امکان سنجی دقیق هم تجربه برنامه نویسی ، شناخت سیستم ها ، آشنایی با سیستم های شبکه کامپیوتری است . لازمه مشاوره برای تعیین نیازمندیها ، آشنایی با سیستم های اطلاعات مدیریت ، پشتیبانی تصمیم گیری ، سیستم های خبره ، اتوماسیون اداری ، تجربه برنامه نویسی و دانش آخرین پیشرفت در زمینه نرم افزار و سخت افزار است .

لازمه ارائه طرح فیزیکی قابل استفاده برای تولید سیستم های کامپیوتری تجربه در ایجاد و نصب سیستم گسترده کامپیوتری است

شرکت کیان طوس یک شرکت برقی است که خدمات زیر را انجام می دهد :

طرح و اجرای پروژه های برقی

نظارت بر اجرای پروژه ها

نگهداری پروژه ها

خرید و فروش کالاهای برقی

پروژه هایی که این شرکت انجام می دهد یا به صورت مراجعه است و یا در اختیار کارفرما انجام می پذیرد . پروژه هایی که از طریق مناقصه انجام می شود ، اغلب دولتی است و بدین صورت کار مناقصه از شرکت هایی که دارای کد اقتصادی می باشند دعوت انجام می شود . که دولت یا سازمان البته به دولت در روزنامه های کثیر الانتشار آگهی مناقصه می دهند و از شرکت هایی که دارای کد اقتصادی می باشند دعوت به عمل می آید که در این مناقصه شرکت کننده و شرکت نمونه کارهای اجرایی – سوابقی نوع کار و قیمتی را که تشخیص داده می شود در مناقصه ارائه می دهد . آن سازمان به هر شرکتی که با کیفیت بیشتر و قیمت کمتر کار را انجام بدهد آن کارها را ارائه م یدهد پروژه های شخصی به صورت مراجعه است و شامل ابنیه مختلف است :

برای انجام هر پروژه اکیپ متخصص انتخاب می شوند که تحت نظر یک ناظر یا تکنسین کارمی کنند . برای نگهداری پروژه ها از کارگران باتجربه در امور برق استفاده می شود .

همچنین برای امر طرح و نظارت از مهندسین برق و برای اجرا از کارگران استفاده می شود . برای خرید و فروش از فروشندگان حاد در امر برق استفاده می کنند . استخدام ها در این شرکت قراردادی است و از حقوق اداری مثل بازنشستگی و … استفاده نمی شود فقط از جمله مزایایی که به کارکنان این شرکت تعلق می گیرد حق بیمه است .

مدت قرار داد ها هر 80 روز تمدید می شوند و استخدام دائمی نمی باشند . اکیپ اجرایی و انتخاب متخصص مربوط به شرکت می شود و قرارداد با‌ آنها بدین صورت است که تا پایان کار ، پروژه هاهمکاری بدهند و در واقع کار را تحویل دهند .

این بود مختصری مطالعه در زمینه چگونگی کار این شرکت و خدماتی که در آن انجام میگیرد .

مصاحبه با مدیر شرکت سپهر الکتریک

روال کلی خرید و فروش کالا در این سیستم چگونه است ؟

به طور کلی یک نفر مامور خرید در شرکت است که کالاها را خریداری می کند در موقع خرید فاکتوری صادر می شود که در آن : نوع کالا – قیمت واحد – تعداد- نوع کارخانه و جمع کل آورده شده در زمینه فروش نیز تمام اجناس فروخته شده فاکتور می شوند همانند روال خرید و در پایان روز تمام فاکتورها در دفتر روزنامه وسپس در دفتر معین یاکل همراه با تاریخ خرید یا فروش اجناس ، نوشته می شود . اجناس خریداری شده ابتدا به انبار می آیند و سپس ازآنجا به هر صورتی که لازم باشد خارج می شوند .

چند نفر در دفتر فروش کالا مشغول به کار هستند ؟ و حقوق هر فرد چقدر است ؟

دو نفر وبه صورت تمام وقت – حقوق هر فرد 000/450 ریال است که با تغییر تورم ، متغیر است .

آیا فروشندگان از مزایای استخدام رسمی بهره مند هستند ؟

خیر ، چون این شرکت خصوصی است و از این مزایا بهره مند نمی شوند ، اما همه کارکنان بیمه هستند

بیمه کارکنان به چه صورت و شرکت چه مبلغی برای هر فرد پرداخت می کند ؟

از حقوق هر فرد 40% برای بیمه وی از مبلغی که بیمه در نظر می گیرد کم می شود و 60% مابقی از کارفرما کم میشود درحال حاضر چون مبلغ قراردادی بیمه 600000 ریال است و 2000 از هر کارگر و 4000 بابتهر فرد از شرکت می گیرند .

آیا تعطیلات رسمی در روال کار شما موثر است ؟

- در زمینه ، خرید و فروش چون اغلب شرکت های دیگر نیز تعطیل می باشند . خیر – اما در زمینه کارگاهها بله به نوعی تاثیر گذار است .


دانلود با لینک مستقیم


سیستم انبارداری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.