یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره معرفی مهندسی ارزش

اختصاصی از یاری فایل تحقیق درباره معرفی مهندسی ارزش دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره معرفی مهندسی ارزش


تحقیق درباره معرفی مهندسی ارزش

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 6

 

معرفی مهندسی ارزش همه ساله کشور از جانب طرحهای نیمه تمام عمرانی مبالغ بسیار هنگفتی متضرر می‌گردد. عمده این خسران به دلیل عدم تخصیص بموقع و بجای بودجه و همچنین هزینه‌های نامتناسب با کارکردهای پروژه‌ها می‌باشد. در صورتی که بتوان با اعمال روشهایی همچون مهندسی ارزش، هزینه انجام پروژه‌های کلان عمرانی را به حداقل رساند، کمک بزرگی به اتمام پروژه‌ها  و بهره برداری سریع تر و موثر تر از آنها خواهد شد.مهندسی ارزش راهی اسـت به سـوی ایجـاد تعـادل بین هزینه ها و کارکردهای یک محصول یا پروژه. مهندسی ارزش با حفظ کارکردها، روشهایی را در اختیار قرار می‌دهد که هزینه های اضافی راحذف نموده و روشهای کم هزینه تر را جایگزین روشهای قبلی می نماید. مهندسی ارزش روشی است سازمان یافته و خلاقانه که با تجزیه و تحلیل کارکردهای محصول، پروژه و خدمات به هدف موردنظر که عبارتست از تحقق کارکرد موردنظر با کمترین هزینه و بدون مصالحه درخصوص کارآیی، قابلیت اطمینان، قابلیت تعمیرات و نگهداری و کیفیت...نائل می‌َشود.

 

 

 

 

برنامه کار متدولوژی ارزش

 

در متدولوژی ارزش یک برنامه کار سیستماتیک به کار برده میشود. .برنامه‌کار گامهای خاصی جهت تحلیل موثر یک محصول یا خدمت را جهت تولید حداکثر تعداد گزینه‌های مختلف برای رسیدن به کارکردهای مورد نیاز محصول یا خدمت مورد نظر ارائه می‌کند. با بکارگیری طرح کاری می‌توان از بدست آوردن حداکثر سود، با انعطاف‌پذیری بیشتر سیستم مطمئن بود.

 

 

پس مطالعه

مطالعه ارزش

پیش مطالعه

 

تکمیل تغییراتاجرای تغییراتنظارت بر تغییرات و شرایط

فاز اطلاعاتفاز تحلیل کارکردفاز خلاقیتفاز ارزیابیفاز توسعهفاز ارائه

جمع آوری نیازها و خواسته های مشتری/کاربرتهیه مجموعه اطلاعاتیتعیین فاکتورهای ارزیابیتعیین محدوده مطالعه ارزشتعیین مدل داده‌هاتعیین افراد و نحوه اداره گروه

 

آنچه که امروز به عنوان یک تکنیک مدیریتی قوی و اثبات شده در دنیا به نام مهندسی ارزش مشهور است، در حقیقت گسترش یافته روشی است که اولین بار در اواسط دهه 1940 توسط مایلز در شرکت جنرال الکتریک استفاده گردید. برای اولین بار این تکنیک در اویل دهه 60 در صنعت ساختمان به کار گرفته شد و امروزه یکی از پرکار‌ترین زمینه‌های مهندسی ارزش صنعت ساخت می‌باشد. 

دوره‌ها و گواهینامه‌های مهندسی ارزش در دنیاموسسات  مختلفی در دنیا اقدام به آموزش آکادمیک مهندسی ارزش نموده و گواهینامه‌هایی را در این راستا ارائه می‌دهند که هریک قواعد و قوانین خاصی را جهت ارائه آنها تدوین نموده‌اند.

 

 

 

 

برای مشاهده جواب سئوالات مهندسی ارزش بر روی آنها کلیک کنید

پایه های مهندسی ارزشمشکلات عمده فرهنگی در جامعهدر چه پروژه هایی مهندسی ارزش توصیه می شودمهندسی ارزش چه می‌کند ؟

شما میتوانید سئوالات خود را در خصوص مهندسی ارزش برای ما ارسال کنید تا در اولین فرصت پاسخ شما ارسال شود

 

 

مهندسی ارزش به دلیایل متعددی در پروژه‌های مختلف اعم از راه و ترابری، ساختمانی، صنعتی و پروژه‌های کنترل و مدیریت منابع توصیه شده است.

در زمینه‌ی کارایی مهندسی


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره معرفی مهندسی ارزش
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.