یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت ستون فلزی

اختصاصی از یاری فایل پاورپوینت ستون فلزی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 47 صفحه

ساختمان 1 عنوان :ستون فلزی جزییات ونکات اجرایی ستون فلزی : تعریف ستون فلزی:ستون ها اجزایی از ساختمان فلزی هستند که قسمت اعظم نیروهای وارده به آنها فشاری است و اغلب به صورت عمود بر سطح زمین قرار دارند.
تیرچه های سقف بار خودرابه پلها وپلها به ستون ها و بالاخره ستونها به زمین منتقل می کنند.
ستونها را می توان با توجه به بار وارده و محدودیتهای معماری واقتصادی بصورت ساده از آهن ( H) ویا قوطی مربع و مربع مستطیل انتخاب نمود ویا آنها را بصورت مرکب از دو یا چند آهن I یا چهار نبشی و یا دو عدد ناودانی با تسمه و یا بدون تسمه ساخت .حداقل آهن Iکه برای ستون سازی مورد استفاده قرار می گیرد آهن نمره 14 است. شکل ستون ها : شکل سطح مقطع ستون ها معمولا به مقدار وضعیت بار وارد شده بستگی دارد.
برای ساخت ستون های فلزی از انواع پروفیل ها و ورقها استفاده می شود .
عموما ستون ها از لحاظ شکل ظاهری به دو دسته تقسیم می شوند . نیمرخ پروفیل نورد شده شامل انواع تیر آهن ها و قوطی ها . بهترین پروفیل نورد شده برای ستون تیرآهن بال پهن یا قوطیهای مربع شکل است .
زیرا از نظر مقاومت بهتر از مقاطع دیگر عمل می کند .
ضمن آنکه در بیشتر موارد اتصال تیر ها به راحتی روی آنها انجام می گیرد.
مقاطع مرکب : هرگاه سطح مقطع و مشخصات یک نیمرخ (پروفیل) به تنهایی برای ایستایی (تحمل بار وارد شده و لنگر احتمالی) یک ستون کافی نباشد از اتصال چند پروفیل به یکدیگر ستون مناسب آن (مقاطع مرکب) ساخته می شود . چگونگی ساختن ستون مرکب : 1 – اتصال دو پروفیل به یک دیگر از طریق دوبله کردن ابتدا دو تیر آهن را در کنار هم و بر روی شاسی که بایستی حتما تراز ساخته شده باشد به هم می چسبانیم سپس دو سر و وسط ستون را جوشکاری می شود .
همین کار را در طرف دیگر ستون اجرا می کنیم تا جوش خوبی بدست آید وجوش مناسب ستون تامین شود . این شیوه جوش کاری ممتد می باشد.
در صورتی که در سرتاسر ستون به جوش نیازی نباشد دست کم حد اکثر فاصله بین طولهای جوش در ستون به صورت غیر ممتد از 60 سانتی متر تجاوز نکند . طول موثر هر قطعه جوش منقطع نباید از 4 برابر بعد جوش ویا 40 میلی متر کمتر باشد .
2- اتصال دو پروفیل با یک ورق سراسری روی بالها : در مقاطع مرکبی که ورق اتصال بر روی دو نیم رخ متصل شود تا مقاطع مرکب تشکیل بدهد.
فاصله جوشهای منقطع که ورق را به نیمرخ ها متصل می کند نباید از 30 سانتی متری بیشتر شود .
اندازه حداکثر فصله فوق الذکر در مورد فولاد به صورت 22tکه t در آن ضخامت ورق است می باشد . 3- اتصال دو پروفیل با بستهای فلزی (تسمه) : متداولترین ستون در ایران ستون های مرکبی است که دو تیرآهن به فاصه معین از یکدیگر قرار می گیرند وقید های افقی یا چپ و راست دو نیم رخ را به هم متصل می کند.
بست های چپ و راست که شکل های مثلثی را به وجود می آورند دارای مقاومت بهتری نسبت به قید های موازی می باشند.
در مورد این ستون ها ی با قید باید موارد زیر را رعایت کرد : الف ) ابعاد بست (وصله ) افقی ستون کمتر از مقادیر زیر نباشد. L : طول وصله حداقل به فاصله مرکز به مرکز دو نیمرخ باشد . B: عرض وصله از 42 درصد طول آن کمتر نباشد. T: ضخامت وصله از 1/35 طول آن کمتر نباشد.
ب) در اطراف کلیه وصله ها و د

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 



دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت ستون فلزی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.