یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تاریخچه سایپا

اختصاصی از یاری فایل تاریخچه سایپا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 29

 

خداوندا

اینک که پرتو انوار مقدست به هر بهانه ای بر مخلوق می تابد و حال که باران رحمتت کشتزار وجود همه چیز را فرا می گیرد برای عموی که در پیش است یاری مان کن تا در رنج صاحب عقل و خرد شویم. و به ما شکیبائی و فرصتی بده تا زخمهای گذشته را التیام بخشیم.

یاری کن تا در رویدادهایی که از درک ما بیرون است به حضور تو تکیه کنیم ما را به منابع درونیمان پیوند بده و با دگرگونی اندوه و غم مان به شادی و رنجمان به امیدی تازه رهنمون باش.

رحمت و اسعت را بیش از پیش شامل حال ما و گذشتگان و آیندگان ما، و صاحبان حقوق بر ما بفرما، چه :

انک علی کل شیء قدیر آمین

رهر و منزل عشقیم و ز سرحد عدم تا به اقلیم وجود این همه راه آمده ام

تاریخچه تشکیل گروه خودروسازی سایپا

شرکت سهامی ایرانی تولید اتومبیل (سیتروئن) به سال 1344 در زمینی با مساحت 240 هزار متر مربع در 15 کیلومتری غرب تهران در حاشیه جاده مخصوص کرج در زیربنایی به وسعت 20 هزار متر مربع و با سرمایه اولیه 160 میلیون ریال تأسیس گردید. این شرکت در اواخر سال 1345 با گسترش و احداث سالنهای تولید (سالن بدنه و رنگ فعلی سایپا)، تقاضای ثبت نام ژیان برای انواع اتومبیل های تولیدی (هر چند که بعدها این نام تنها به یک نوع از تولیدات شرکت تعلق گرفت) به همراه کلمه SAIPAC (سیپاک) فعالیت های خود را افزایش داد.

این شرکت در آبان ماه سال 1347 و با تولید اولین محصولات خود با روش کاملاً دستی و بدون بهره گیری از تجهیزات و امکانات مدرن که شامل اتومبیل وانت با نام (آکا) و خودروی سواری با نام ژیان بود وارد مرحله جدیدی در حیات صنعتی


دانلود با لینک مستقیم


تاریخچه سایپا
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.