یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

روش خدمت و سیاست خدمات رسانی

اختصاصی از یاری فایل روش خدمت و سیاست خدمات رسانی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 12

 

رذروش خدمت

اهداف یادگیری

بعد از تکمیل این فصل شما باید بتوانید :

1-خدمات را فرمولی بکنید .

2-در رابطه با محیط بحث کنید .

3-مثالها را شرح دهید و بر روی نقاط راهبردی تاکید کنید.

4-در رابطه با خدمات مشتریها بحث کنید .

5-در رابطه اطلاعات بحث کنید .

6-در رابطه با مقدارهای زنجیره ای بحث کنید.

7-در رابطه با رقابتها بحث کنید .

8- در رابطه با حدود استفاده از اطلاعات بحث کنید

9-در رابطه با تجزیه و تحلیل داده هابحث کنید .

اطلاعات امروزه اقتصادی جهانی را متحول ساخته و آنرا به یک اقتصاد شکوفا تبدیل کرده است . در دسترس بود ن کامپیوتر و ارتباط جهانی اطلاعاتی ارتباط و پردازشی زیاد را بوجود آورده است . امروزه هرکس در هر نقطه از جهان می تواند با هر کسی در هر نقطه دیگر از جهان ارتباط برقرار کند . همین ارتباط جهانی و جامعه جهانی را متحول نموده است . بطور مثال صنایع گسترده که محصولات مورد نیاز جامعه بشری را تهیه می کنند می توانید در نظر بگیرید .

مقدمه فصول :

این فصول با اهداف معین شروع و به اتمام می رسند . یک روش مدون خدمات رسانی با انجام سوالاتی دررابطه با بازار ، خدمات رسانی ، نحوه کار کرد وسیستم های ارسال توضیح می دهد . بهرحال محیطهای رقابتی باعث شکوفا شدن صنعت و پیشرفت روز افزون آن گردیده است . در زمینه های پیشرفتهای تجاری در بازار سه هدف عمده را می توان مد نظر داشت یکی اطلاعات مورد نیاز ، دوم تمرکز بر روی بخش سودمند آن و سوم رقابت سالم جهت بدست آوردن شکوفا یی مد نظر در زمینه اقتصادی . دراین زمینه باید سیاست مشتری مداری را نیز در نظر گرفت ، زیرا نادیده گرفتن این سیاست باعث می شود که ضررهای هنگفتی به اقتصاد وارد شود . یک مشتر ی در خرید یک کالا عوامل بسیاری را در نظر می گیرد که از جمله می توان به قیمت ، درجه اعتبار ، ایمنی و قابل تعمیر بودن آن اشاره کرد .

اعتبار یک بازار بستگی زیاد به مشتری مداری آن و رضایت مشتری دارد . براین اساس داشتن اطلاعات کاملی در رابطه با روابط عرضه و تقاضا بسیار لازم است .

سیاست خدمات رسانی

هدف رااز یک مؤسسه خدماتی انجام خدمات مورد نیاز برای مشتریهاست

جدول 1-3 ، نحوه انجام این خدمات و سؤالات مربوط را نشان می دهد . سیاستهای مورد نیاز گسترده بوده و در اتخاذ آنها باید نهایت دقت را به عمل آورد تا بتوان به اهداف بلند مدت مورد نظر دست یافت ، زیرا چنانچه نتوان با اتخاذ این تدابیر به اهداف دراز مدت مورد نظر رسید مشکلات فراوانی در بخش های مختلف ممکن پیش آمده و ارتباط تنگاتنگ بین بخشها را به خطر بیندازد . خدمات ارسالی داری پیشتیبانی های زیادی هستند که باید به نحو صحیح بتوان آنرا اجرا کرد .

بنابراین در بخش بازار از مبادلات تجاری باعث گرما بخش شدن بازار می شود ودر بخش خدمات ، باید خدمات سر وقت انجام شود و در بخش سیاست های عملی باید طوری طراحی می شود که بتوان به نتایج مطلوب دست یافت در بخش ارسال مرسولات و غیره نیز خدمات باید به نحو احسن انجام شود .

درک محیط خدمات رقابتی :

بطور کلی محیط های رقابتی اقتصادی مشکل هستند که دلایل زیادی برای این اشکال وجود دارد . در بعضی موقع میزان در آمدهای و رود ی کم است و بنابراین رقابت می تواند باعث شکوفا شدن شود . در رابطه با اندازه و مزایا آن نیز بهبود چندانی در روابط بین فرستده و خریدار بوجود نیامده است . یکی دیگر ا ز موارد مهم جایگزینی است . درجایگزین کالایی را جایگزین کادوی دیگر می کنیم که این جایگزین می تواند بصورت های مختلف انجام شود .

یکی از موارد خیلی مهم قیمت گذاری و در نتیجه ایجاد یک حس رقابت در ارزان فروشی و دیگر موارد آن است که اگر به فرض محال چنین باشد ممکن است ضربات جبران ناپذیری به روابط موثر در اقتصاد بزند . بطو رکلی می توان گفت که همیشه باید تولید کنندگان نقطه نظرات مشتریها را اعمال نموده و فکر کنند که اگر این می توان گفت که آنچه باید مد نظر تولید کنند گان باشد . رسیدن به اهداف مد نظر در وضعیتی است که کمترین هزینه را برای مصرف کننده داشته باشد اجرا کرد . پس باید توجه داشت که به اهداف مد نظر رسید . اهداف مد نظر همان اهدافی است که مدیریت برای رسیدن به هدف مورد نظر باید به آن توجه داشته باشد .

استراتژی خدمات رقابتی :

در زمینه کنترل کلی و مدیریت کلی هزینه ها باید به هزینه کلی و فن آوری های پیشرفته توجه کرد . بنابراین هزینه های مورد نظر را باید به بهینه ترین حالت ممکن رساند که این کار بطور دقیق باید صورت گیرد تا بتوان به نحو احسن به اهداف


دانلود با لینک مستقیم


روش خدمت و سیاست خدمات رسانی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.