یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درمورد آنتی ویروس کاسپر اسکای 11 ص

اختصاصی از یاری فایل تحقیق درمورد آنتی ویروس کاسپر اسکای 11 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 11

 

Kaspersky Anti-Virus 7.0 آنتی ویروسی قابل اعتماد

اکثر کاربران کامپیوتر و اینترنت برای تامین امنیت سیستم خود و در برابر انواع بدافزارها، ویروس ها و نرم افزارهای جاسوسی از یک نرم افزار امنیتی که در بیشتر مواقع یک آنتی ویروس است استفاده می کنند.

اما بسیاری از کاربران در انتخاب آنتی ویروس دچار سردرگمی و تردید هستند و بعضاً ذهنیت های غلطی نسبت به آنتی ویروس ها دارند. فاکتورهای فراوانی در انتخاب آنتی ویروس دخیل است اما شاید مهمترین آن ها قدرت، سرعت و قابلیت آپدیت شدن آسان و مداوم باشند.

NOD32 آنتی ویروسی است که محبوبیت فراوانی پیدا کرده و بخصوص در کشور ما افراد بسیاری از این آنتی ویروس استفاده می کنند. اما از نظر من آنتی ویروس شرکت Kaspersky گزینه مناسب تری به عنوان یک آنتی ویروس خوب است. تاکید می کنم شاید آنتی ویرویس شرکت Eset یعنی NOD32 در مواردی عملکرد بهتری نسبت به کاسپر اسکای داشته باشد و این یک نظر شخصیست!

مدت زیادی است که از این آنتی ویروس قدرتمند استفاده می کنم و پیشنهادم به شما Kaspersky Anti-Virus است.

تصمیم گرفتیم نسخه هفت این آنتی ویروس را که مدت زمان بسیاری است که به صورت نهایی عرضه شده (البته نسخه ۸ نیز عرضه شده است) را معرفی کرده و برای دانلود قرار دهیم.البته یکی از دلایل قرار دادن این نسخه و قرار ندادن نسخه جدیدترین ریجستر یا ثبت نرم افزار است که برای نسخه ۷ لایسنس کی های معتبری وجود دارد که برای نسخه ۸ کمتر است و ممکن است نتوان آن را فعال نمود. در ادامه به این موضوع خواهم پرداخت.

Kaspersky Anti-Virus 7.0 تست و تایید شده توسط متخصصان و کارشناسان آزمایشگاه کاسپراسکای با جدیدترین روش های محافظت یک سیستم امن را برای شما ایجاد می کند. Kaspersky Anti-Virus مجهز به سه تکنولوژی محافظت است که در برابر تهدیدهای ناشناخته احتمالی از سیستم شما محافظت می کند. این سه تکنولوژی عبارتند از: آپدیت ساعتی اتوماتیک، بررسی و آنالیز ابتدایی و بررسی و آنالیز پایدار و دائم. بنابراین شما می توانید بگردید، ایمیل دریافت و ارسال کنید،چت کنید، بازی کنید و هر کار دیگری را در فضای سایبر بدون نگرانی از تهدیدهای احتمالی و جدید انجام دهید.

ویژگی های Kaspersky Anti-Virus 7.0:

- محافظت در برابر ویروس ها، تروجان ها و کرم ها

- شناسایی و حذف اتوماتیک نرم افزارهای جاسوسی(Spyware)

- اسکن و وارسی real-time ایمیل ها، فایل ها و صفحات وب

- جلوگیری از سرقت اطلاعات به وسیله rootkits ها و Keylogger ها

- تشخیص فعالیت های غیرمجاز سیستم

- بلاک کردن pop-up ها و بنر های ناخواسته

ویژگی هایی که به آن ها اشاره شد قابلیت ها و ویژگی های کلی این آنتی ویروس محبوب است که در آپدیت ها بهبود یافته و اضافه شده اند.

پس از دانلود و نصب و فعال کردن برنامه با لایسنس کی معتبر با وصل شدن به اینترنت برای بار اول ممکن است حجمی حدود ۵ مگابایت برای آپدیت شدن دیتابیس برنامه دریافت شود که باید منتظر بمانید تا این آپدیت به خوبی انجام شود. در دفعات بعدی نرم افزار به صورت اتوماتیک و به محض وصل شدن به اینترنت دیتابیس خود را آپدیت خواهد کرد و فرایند آپدیت کوتاه و نامحسوس خواهد بود.

هدف اصلی از نوشت این مطلب معرفی یک آنتی ویروس معروف نبود، هر چند همانطور که گفته شد هنوز بسیاری از کاربران در انتخاب آنتی ویروس دچار مشکل هستند، بلکه هدف اصلی مقدمه ای برای ایجاد قسمتی به منظور قرار دادن لایسنس کی ها معتبر این آنتی ویروس است.

بسیاری از کاربران علاقه مند به استفاده از آنتی ویروس کاسپر با مشکل لایسنس کی (License Key) مواجه هستند و پس از مدتی با اضافه شدن لایسنس کی آن ها به لیست سیاه، آنتی ویروس شان غیر فعال شده و قابلیت آپدیت نیز از کار می افتد و آنتی ویروسی که آپدیت نباشد برای گشت و گذار در اینترنت اصلاً قابل اعتماد نیست.

علاوه بر اینکه در انتهای این مطلب لینک دانلود آنتی ویروس و لایسنس کی های معتبر قرار داده شده است قسمتی به نوار کناری سایت اضافه شده که می توانید با کلیک روی آن و به صورت مستقیم جدیدترین License Keyهای معتبر را دریافت کنید.

در مطالب بعدی ممکن است Patch مربوط به آنتی ویروس NOD32 را نیز در سایت قرار داده و همچنین نسخه جدید آنتی ویروس و Internet Security کاسپراسکای را به همراه لایسنس کی های معتبر برای دانلود آماده کنیم.

شاید کمتر کسانی پیدا شوند که با کامپیوتر و اینترنت سر و کار داشته باشند و نام محصولات امنیتی کمپانی مشهور Kaspersky را نشنیده باشند. کمپانی Kaspersky با ارائه محصولات قدرتمند امنیتی خود توانسته است از خیلی از کمپانی های مشهور در این زمینه پیشی بگیرد و در بین کاربران به محبوبیت خاصی دست یابد.

لابراتوار Kaspersky هم اکنون 10 مین سال فعالیت خود را با بیش از 200 میلیون کاربر ثبت شده در بیش از 60 کشور جهان جشن می گیرد!

Kaspersky Anti-Virus نام یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای حال حاضر در زمینه نابودی ویروس ها می باشد. این نرم افزار با در اختیار قرار دادن امکانات و ویژگی های منحصر به فردی که دارای می باشد توانسته است در میان محبوترین نرم افزارهای ضد ویروس قرار بگیرد و کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده و آن ها را به عنوان


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد آنتی ویروس کاسپر اسکای 11 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.