یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

خلاصه ای از تاریخچه عمل سزارین

اختصاصی از یاری فایل خلاصه ای از تاریخچه عمل سزارین دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

خلاصه ای از تاریخچه عمل سزارین


خلاصه ای از تاریخچه عمل سزارین

مقاله کامل بعد از پرداخت وجه

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات: 24

 

بروشوری برای نشان دادن تغییرات در تاریخچه عمل سزارین

 در کتابخانه بین المللی پزشکی

30 آوریل 1993 – 31 اگوست 1993

توسط جان الیوت سول، دارای دکترا از دانشکده مامایی

و پزشکی زنان آمریکا

جلد صفحه نشان دهندة کلیشة XLll از یوهانس اسکوتتوس 1666....Armamentaerium chirurgicum bipartitum

دانشکده آمریکا برای متخصصان مامایی و پزشکی زنان

خلاصه

دانشکده آمریکایی متخصص مامایی و پزشکی زنان اقدام به آماده کردن این کتابچه را کرده ، و قصد تکمیل کتابخانه بین المللی پزشکی داشته و نشان دادن تاریخچه بخش زایمان را داشته . با نهایت تشکر خود را از کارکنان برای آماده سازی این تاریخچه پزشکی که به کتابخانه بین المللی پزشکی (NL-M) ارائه شد نهایت تشکر را داریم، بخصوص الیزابت تونیس ، جان لازاروس که در تقسیم بندی ، چاپ ، مجموعه عکس ها کمک کرد و ریاست کار فیلیپ M . از همکاری آنها برای آماده شدن و همکاری آنها برای ارائه پزشکی عمومی متشکرم . ارائه مقاله یک مثال از بیشترین کمک از راه ارائه مقاله به مطالعات پزشکی به NLM و برای حفظ میراث های تاریخی امان است .

دانشکده آمریکایی متخصصان مامایی و پزشکی زنان تشکیلاتی هستند که بیش از 000/33 پزشک که برای پیشرفت ساعت همه زنن کار می کنند. به خصوص در طول برنامه های پزشکی و اطلاعات در مورد بیماری و  راه کارهایی را برای تمرین و ارائه تمرینات پزشکی انجام می دهند. ما همکاری خود را با NLM شرو ع می کنیم

امیدوارم از ارائه مطالب لذت ببرید.

مدیر اجرا                 Wassen H. peasle , MD,FACOG,FRCOG

خلاصه ای از تاریخچه سزارین

سزارین در قسمتی از فرهنگ انسانها از زمان انسانهای اولیه وجود داشته و نوشته هایی در هر دو فرهنگ غربی و غیر غربی در مورد نتایج این طرز برخورد با زندگی مادران و نوزادان وجود دارد. بر اساس اسطوره شناسی یونانیان ، آپلو نظریات اکلیپوس را تغییر داد، در یافت هایی از آیین مشهور پزشکی مذهبی وجود داشت که از بطن مادر بوجود می آمد. مراجع مشهور در مورد سزارین در انسانهای پیشین هندوها، یونانیان، مصریان، رومی ها و سایر اروپاییان باستان وجود دارد. از چنینی های قدیمی حکاکی هایی به جا مانده که روند زندگی زنان را شرح می دهد. میسچناگت و تالمود زایمان اول زمانی که دو قلوها با سزارین متولد می شدند را منع کرده بودند و از مراسم عبادی تطهیر زنانی که با عمل جراحی زایمان کرده اند صرفه نظر می کردند.

تاکنون تاریخچه های ابتدایی در مورد سزارین به جا مانده که در لفافه ای از افسانه و به درستی آن مشکوک هستند. اصل سزارین در طول زمان بد جلوه بوده است همگان تصور میکند از زمان تولد جولیوس سزار که تولدش همراه با عمل جراحی بود متاسفانه به نظر می رسد مادرش اورلیا مشهور به دارای زندگی بوده که تولد پسرش تاخت و تاز و تاراج او را نشان می دهد. در آن زمان طرز عمل تنها زمانی آماده می شد که مادر می مرد و یا در حال مرگ بود و به منظور حفظ جان نوزاد برای اینکه بر تعداد گروهشان افزوده شود قانون رومی ها با تولد سزار در مورد زنان بد شانس در مورد تولد نوزاد باید باز شدن از طریق بریدن انجام شود کاهش یافت .

که این کار سزارین نام گرفت . اصل لاتین این کلمه از کلمه "Caedare" به معنای بریدن و کلمه Caesones"" به نوزادی گفته می شد که متولد شد شان پس از مرگ مادرانشان بوده . در نهایت اینکه ما مطمئن نیستیم که کلمه سزارین از کجا و کی بوجود آمده است . تا اینکه در قرن شانزده و هفده این طرز عمل سزارین نام گرفت. و شروع به ادامه تغییرات و توسعه کرد در سال 1598 توسط ژاکوس گیلیمو کتابی در مورد مامایی که او این مورد را در آن مطرح کرد برش بود . با پیشرفت آن برش با عمل جراحی عوض شد.


دانلود با لینک مستقیم


خلاصه ای از تاریخچه عمل سزارین
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.