یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله کاربرد استراتژیکی بکارگیری تابع کیفیت QFD در صنعت راه‌ و ساختمان و عمران

اختصاصی از یاری فایل دانلود مقاله کاربرد استراتژیکی بکارگیری تابع کیفیت QFD در صنعت راه‌ و ساختمان و عمران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله کاربرد استراتژیکی بکارگیری تابع کیفیت QFD در صنعت راه‌ و ساختمان و عمران


دانلود مقاله کاربرد استراتژیکی  بکارگیری تابع کیفیت QFD در صنعت راه‌ و ساختمان و عمران

 

مشخصات این فایل
عنوان: کاربرد استراتژیکی  بکارگیری تابع کیفیت QFD در صنعت راه‌ و ساختمان و عمران
فرمت فایل : word( قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 35

این مقاله درمورد کاربرد استراتژیکی  بکارگیری تابع کیفیت QFD در صنعت راه‌ و ساختمان و عمران می باشد.

خلاصه آنچه در مقاله کاربرد استراتژیکی  بکارگیری تابع کیفیت QFD در صنعت راه‌ و ساختمان و عمران می خوانید :

سیستم مدل‌سازی جامد توسعه محصول یکپارچه شده
اجرای مؤثر سیستم CAD، تعدادی مزایا مثل کاهش هزینه‌های طراحی، کاهش زمان چرخه، و بهبود جریان اطلاعات را برای تولیدکنندگان ارائه می‌دهد.
سازمانها سعی کرده‌اند از  CE و دیگر ابتکارات تیم متمرکز برای اهداف خود مثل ارائه سریعتر محصول، هزینه محصول را کاهش دادن استفاده نمایند.
یکی از موضوعات چگونگی ارائه فرایند تعریف محصول است که به تیم ها امکان  می‌دهد تا با تکمیل محصول و کیفیت بدون حاضر بودن اعضای خود در همان محل فیزیکی کمک نمایند. برای سیل به این هدف اعضای تیم باید بتوانند با یکدیگر بوسیله راههای غیر مبهم ارتباط داشته باشند. آنها باید قادر به انتقال و تحلیل عقاید می‌باشند که اغلب در مدل‌های پیچیده 3D محصولات محاط می‌باشند. از این رو، سیستم برای حل این مسائل طراحی می‌شود و شامل نقطه برنامه cod و EOM و قطعه برنامه پایگاه اطلاعات و رابطه کاربر مبتنی بر انسان می‌باشد. نقشه مدل مفهومی برای به حرکت درآوردن نسل جدید و عقاید سریع و ذخیره عقاید طراحی شده است. قطعه برنامه EDM روی داده‌ها در محیط قابل دسترسی آسان تمرکز دارد که به کاربران امکان می‌دهد یا اطلاعات را در حالت سریع  و کنترل شده ذخیره نمایند و به آنها دسترس پیدا کنند و آنها را تعدیل نمایند. این مدارک در نرم‌افزارهای کامپیوتری مثل MS word یا بسته‌های CAD مثل Auto cad ایجاد شده است.
بدین ترتیب، آنها پیام یا یادداشت داشته باشند. قطعه برنامه CDM آنرا برای هر کس در سازمان با حق انحصاری جهت ذخیره، تعدیل و دسترسی به اطلاعاتی که فرد از بین رفتن آنها اجتناب می‌کند،
بالاخره، توسعه محصول یکپارچه شده در سیستم مدل‌سازی جامد شامل قابلیتهای قطعه برنامه نقشه مفهوم، قطعه برنامه CAD و قطعه برنامه EDM و رابطه کامپیوتر – انسان است.

اجرای سیستم انسان- کامپیوتر برای طراحی جمعی
مزیت ملموس اجرای HcscD این است که آن، محیط یکپارچه‌ای را برای توسعه محصول از مفهوم به تشخیص و تحقیق ارائه می‌دهد. بنابراین، فرایند توسعه محصول  کارآمد ایجاد می‌شود یکی از مزایایی HcscD این است که مرزهای بین سیستم‌های کامپیوتری ناسازگار و مردم که از غیر استاندارد حاصل می‌شود برداشته شده است. شرکت‌کنندگان تیم بطور مؤثر HcscD را برای انجام پروژه‌ها در محل توزیع شده اجرا نمایند. تابع و عملکرد اصلی این رابطه، علی‌رغم قادر بودن شرکت‌کنندگان تیم برای کار در محل توزیع شده، برای توصیه استراتژیهای مناسب بازاریابی، برنامه‌‌ریزی پروژه، انتخاب اعضای تیم، و ابزارهای توسعه یافته برای طرح جمعی است این توصیه‌ها بر اساس اطلاعات بازاریابی- منابع انسانی- منابع تولیدی و قابلیتهای هستند که کاربر برای HcscD فراهم می آورد. آن به برنامه‌ریزان پروژه، تحلیل‌گرهای بازاریابی، طراحان، عرضه کنندگان و برنامه‌ریزان تولید امکان می‌دهد تا در مراحل اولیه برای کاهش در زمان از بین رفته غیرضروری، منابع و هزینه‌ها ارتباط برقرار کند و لذا کل کیفیت محصول را افزایش دهد و منابع سازمانی بکار رفته را به حداکثر برساند و کل هزینه محصول و زمان اجرای محصول را به منظور رویارویی با رعایت جهانی کاهش دهد.

Case study: marketing information analysis
تحلیل اطلاعات بازاریابی
سیستم MIS توسعه یافته، قابلیت تحلیل مشهورترین محصولات در محدودة خاص و ارتباط با سیستم اطلاعاتی آمار برای نشان دادن منابع جهت ارائه را دارا می‌باشد. بر طبق تحلیل اطلاعات بازاریابی و پارامترهای محصول موجود، سستم موضوعات کلیدی مربوط به هر یک از پارامترهای محصول را کشف و بعد گزارش رسمی برای توصیه بهترین استراتژی این محدوده را ایجاد می‌کند. بعد از اینکه تحقیقات جامع برای محدودة خاص انجام شد، سیستم شروع به ایجاد گزارشات معیارها، گزارشات تحقیقات اساسی، گزارش تحلیل بازار می‌کند. بعد انتخاب عقاید و پیشنهادات مناسب، با استفاده از روش نقشه مفهوم، استراتژی مناسبی برای، محصول در ایجاد می‌شود. با بازنمودن نرم‌افزار اداری MS مدیر پروژه‌ای را برای محصول جدید برنامه‌ریزی می‌کند، از طریق رسانه ارتباطی، مدیر پروژه قادر به ارائه  عقیده به هیئت مدیره از طریق اینترنت است. آکرمیت مدیره، پیشنهاد پروژه را تصویب کند. همانطور که  تصویر 4 نشان داده شده است شامل فرایند این دهید. بروی اطلاعات  بازاریابی، جمع‌آوری و انتخاب عقیده یا پیشنهاد، طرحی پروژه پیشنهادی و فعالیتهای تصویب یا رد پروژة پیشنهادی است.
تصویر  fig 4
در زیر مشخصه‌های اصلی سیستم MIS ارائه شده است که وارد سیستم می‌شوند و برای تحلیل مشهورترین محصولات در محدوده خاص در مورد پژوهش موجود استفاده می‌شوند.
1- سیستم شروع به تحلیل اطلاعات کمی از پایگاه اطلاعات محصول موجود می‌کند که در تصویر یک نشان داده شده، که به مدیر پروژه‌ برای تحلیل مهمی و کارآمد تعداد هوشمند کمک می‌کند.
2- شرایط ارائه شده توسط مدیر پروژه به سیستم جهت محدود ساختن پایگاه اطلاعات کمک می‌کند که داده‌های دقیق و درست مربوط به شرایط ارائه شده توسط مدیر پروژه را به نمایش در می آورد. که برای مثال در تصویر 4 نشان داده شده است. در صورتیکه شرایط مورد نظر راه‌اندازی شوند نتیجه آن داده‌ها را به نمایش در خواهد آورد.
3- تحلیل پیشرفته: 5 محصول بالا در این محدوده را نشان می‌دهد که در تصویر 7 آمده است.
4- گزارش تحلیل بطور خودکار توسط سیستم ایجاد می‌شود و به نرم‌افزار آماری همانطوریکه در تصویر 8 نشان داده شده این را ایجاد دیاگرام‌های تحلیل ارسال می‌شود.
5- تصویر 9 گزارشات جامعی را نشان می‌دهد و منابع ایجاد شده توسط سیستم بر ای کمک به برنامه‌ریزی و سازماندهی مدیر پروژه روی اطلاعات برای محصول جدید کمک می‌کند.

نتیجه: سیستم کامپیوتر- انسان برای طرح جمعی در این مقاله توسعه یافته و ارائه شده است.  سیستم توسعه یافته شامل تعدادی اجزاء متشکل از MIS ، HRM، رسانه ارتباطی، و سیستم سوسه محصول یکپارچه شده است. سیستم توسعه محصول یکپارچه شده متشکل از 3 قطعه برنامه CAD ،  EDM ، قطعه برنامه پایگاه اطلاعاتی می‌باشند. علاوه بر آن، سیستم با نرم‌افزار کنفرانس پیوسته برای تسهیل تابع ارتباطات، نرم‌افزار برای افزایش قابلیتهای ترسیمی و نرم‌افزار برنامه‌ریزی پروژه برای بهبود برنامه‌ریزی زمانی و مدیریت یکپارچه می‌گردد. پیشرفت اصلی HcscD این است که ایجاد عقیده، توسعه مفهوم، استراتژی بازاریابی، تحلیل تجارت، توسعه محصول، در روابط جمعی یکسان و یکنواخت می‌سازد.
HcscD می‌تواند در سراسر مراحل مختلف طرح از تحلیل بازاریابی تا توسعه محصول استفاده شود لذا هزینه طراحی مجدد منابع از بین رفته و زمان انجام کار طولانی اجتناب می‌گردد. سیستم MIS بطور کارآمدی. هوشمندی بازاریابی، تحلیل بازاریابی و هوشمندی محصول بر اساس‌ ترتیب بالاتر فرایندهای اساسی سیاستگذاری را ارائه می‌دهد که جهت‌های اصلی با فرایندهای افزایش را تنظیم می‌نمایند که برای تصمیمات اساسی و کار با آنها بعد از اینکه به اتخاذ تصمیم رسیدند مهیا می‌گردد. سیستم HRM به چگونگی سازماندهی و توزیع منابع انسانی در بهترین فرم می‌پردازد تا اینکه هر کارمندی در سازمان قادر به کمک به قابلیتهای خود در حد ممکن که می‌توانند است. رسانه ارتباطی، 6 تابع یکپارچه شده را برای حمایت از هر دو کشش‌های متقابل هنرهای و نیز همزمانی توزیع شده در میان شرکت‌کنندگان تیم ارائه دهد. توابع و عملکردهای هر دو تابلوی اعلانات و ایمیل از کنش متقابل نیز همزمان حمایت می‌کنند بقیه لیست پیوسته به پیام آن، اتاق کنفرانس پیوسته و ناظر 3D هستند که به کنش متقابل همزمان در زمان بی‌درنگ و واقعی امکان عمل می دهند. سیستم مدل‌سازی محکم توسعه محصول یکپارچه شامل چندین قطعه برنامه است که قطعه برنامه EAD قطعه برنامه EDM ، قطعه برنامه پایگاه اطلاعاتی و روابط انسان- کامپیوتر هستند. بالاخره، تمام توابع و عملکردها در سیستم کامپیوتر- انسان بر اساس شرایط انسان یکپارچه می‌شوند. تابع اصلی سیستم، علی‌رغم اینکه چرخه عمر محصول یکپارچه قادر به ارزیابی محصولات موجودات شامل ایجاد گزارش تحلیل و برنامه‌ریزی فرایند اولیه از توسعه مفهوم به سکوی تولید است. علاوه بر آن محیط مهندسی هم زمان برای کمک به طراحان جهت ارائه طرح‌های بدیع خود در روش مهندسی همزمان در اصطلاحات کارکرد محصول، قابلیت تولید محصول، قابلیت تولید محصول و قابلیت مونتاژ در کوتاه‌ترین زمان اجرای ممکن طراحی شده است.
...

بخشی از فهرست مطالب مقاله کاربرد استراتژیکی  بکارگیری تابع کیفیت QFD در صنعت راه‌ و ساختمان و عمران

تعیین گروه هدف:
ایجاد ماتریس HOQ
وزنهای مقیاس‌های فنی:
یافته‌های  مورد پژوهش:
مشکل یکپارچه‌سازی کار پژوهش در طرح:
جستجوی کشش‌های متقابل بین Hows
سیستم مدیریت منابع انسانی (HRM)
رسانه ارتباطی
تابلوی اعلانات
اتاق کنفرانس مجازی
سیستم مدل‌سازی جامد توسعه محصول یکپارچه شده
اجرای سیستم انسان- کامپیوتر برای طراحی جمعی
تحلیل اطلاعات بازاریابی

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کاربرد استراتژیکی بکارگیری تابع کیفیت QFD در صنعت راه‌ و ساختمان و عمران
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.