یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت فارسی ششم ابتدایی درس داستان من و شما -8 اسلاید

اختصاصی از یاری فایل دانلود پاورپوینت فارسی ششم ابتدایی درس داستان من و شما -8 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت فارسی ششم ابتدایی درس داستان من و شما -8 اسلاید


دانلود پاورپوینت فارسی ششم ابتدایی درس داستان من و شما -8 اسلاید

 

 

 

 

زبان چند شکل یا چهره دارد که عبارتند از:

آوا و صدا :  آنچه از زبان که در گفتار ظاهر می شود را آوا و صدا می گویند.

خط : صورت نوشتاری زبان را خط می گویند

اشاره:  به نوعی از زبان گفته می شود برای گروه خاصی کاربرد دارد مانند زبان افراد ناشنوا

مناسب برای دانش آموزان، دبیران و اولیا

برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت فارسی ششم ابتدایی درس داستان من و شما -8 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.