یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق Spam

اختصاصی از یاری فایل تحقیق Spam دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق Spam


تحقیق Spam

فرمت فایل:  Image result for word ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

حجم فایل:  (در قسمت پایین صفحه درج شده )

تعداد صفحات فایل: 15

کد محصول : 001Shop

فروشگاه کتاب : مرجع فایل 


 

 قسمتی از محتوای متن 

 

فیلتر کردن محتویات اینترنت (spam)

 

تکنولوژی فیلتر کردن محتویات اینترنت امکان کنترل دسترسی کاربران به محتویات اینترنت را فراهم میآورد. اگر چه تمرکز اولیه این تکنولوژی در سطح فردی بود (مثلا به والدین امکان میداد دسترسی کودکان را به مطالب نامناسب محدود سازند.) این تکنولوژی امروزه به طور گستردهای در سطح سازمانها و کشورها به کار گرفته میشود. برای برخی از سازمانها مثل مدارس، کتابخانهها و شرکتها کنترل دسترسی به اینترنت یک اولویت مهم تلقی میشود. در سطح ملی نیز به طور فزایندهای از این تکنولوژی استفاده میشود. دسترسی به برخی از مطالب بدون توجیه قابل قبولی برای همه افراد یک ملت ناممکن میشود. تکنولوژیهای فیلترینگ محتوا مبتنی بر شیوه انسداد فهرستی از وب سایت ها است. این شیوه عمدتا در ترکیب با روشهای انسداد مبتنی بر کلیدواژهها قرار میگیرد تا به طور پویا و فعال محتوا را سانسور کنند. فهرستی از اسامی ( domain) سایتها و آدرس ( url) آنها بررسی و طبقهبندی شده و در اختیار نرم افزار فیلترینگ که تنها میتواند گروه محدودی از سایتها را فیلتر کند قرار میگیرد. زمانی که کاربران تلاش میکنند به یک صفحه اینترنتی دسترسی بیابند، نرمافزار فیلترینگ بانک اطلاعاتی خود را بررسی کرده و دستیابی به صفحاتی را که در آن فهرست هستند محدود میسازد. اگر انسداد با توجه به کلیدواژهها نیز فعال شده باشد، نرمافزار هر صفحه را بررسی کرده و اگر کلمات ممنوعه در آدرس، یا متن صفحه موجود باشد، آن صفحه را مسدود میسازد.

 

سیستمهای فیلترینگ مستعد دو گونه اشکال ذاتی هستند: "انسداد زیاد"( over-blocking) و "انسداد کم"( under-blocking). تکنولوژیهای فیلترینگ نه تنها گاهی برخی سایتها را به اشتباه فیلتر میکنند، بلکه گاهی بعضی از سایتها از دست شان در میرود. نکته کلیدی محرمانه بودن این فهرست ها است. اگرچه برخی از لیست های همگانی و منتشر شده در این زمینه وجود دارد (معمولا مربوط به سایتهای پورنوگرافیک)، ولی لیست های سیاه تجاری و لیست هایی که در سطح ملی مورد استفاده قرار می گیرند، معمولا سری هستند. لیستهای تجاری طبقه بندی شده معمولا جزو داراییهای معنوی تولیدکنندگان آنها محسوب شده و منتشر نمیشوند. اگرچه برخی از تولیدکنندگان لیست ها امکان کنترل کردن آنلاین اسامی را فراهم آوردهاند، اما در کل میتوان گفت که لیست های مورد استفاده برای فیلترینگ محرمانه هستند و برای بررسی و تحلیل مستقل در دسترس نیستند.

 

دول برخی کشورها، به لیستهای تجاری تعدادی از سایتها را افزوده و مورد استفاده قرار میدهند. سایتهای مسدود شده عمدتا مربوط به احزاب سیاسی مخالف یا مطبوعات، سازمانهای حقوق بشر، خبرگزاریهای بینالمللی و به طور خلاصه هر محتوای حساسیت برانگیزی برای دولت مورد بحث است. بسیاری از کشورها برای فیلترینگ بر روی زبان محلی خود تمرکز میکنند و به طور فزایندهای نیز وبلاگها و تالارهای گفتگوی اینترنتی را مورد هدف قرار می دهند.

 

تکنولوژیهای گذر از فیلتر

 

در پاسخ به روش کنترل و فیلترینگ بکار گرفته شده از سوی دولتها ، روشهای بسیاری برای گذر کردن از فیلترینگ ایجاد شده است. طرح های متعددی برای توسعه تکنولوژیهایی که به شهروندان و نهادهای مدنی امکان مقابله و حفظ امنیت خود در برابر سانسور اینترنتی میدهد، انجام شده است. این ابزارها اصطلاحا "تکنولوژیهای گذر از فیلتر" نامیده میشوند. در حالت کلی این کار بدین صورت انجام میپذیرد که درخواست برای محتوای مورد نیاز فردی از کشوری که فیلترینگ را اجرا میکند، از طریق یک کامپیوتر واسطه که بوسیله فیلترینگ محدود نشده است به وبسایت هدف میرسد و محتوا از طریق کامپیوتر واسطه برای کاربر فرستاده میشود. گاهی ممکن است این تکنیک ها برای شرایط خاصی طراحی شده باشند یا کاربران در کشوری که دچار سانسور است به فراخور اقتضائات تغییراتی در آنها ایجاد کرده باشند. گاهی نیز ممکن است از این تکنیکها به شیوههایی غیر از آنچه هدف اصلی طراح بوده است استفاده شود.

 

 

  متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود را دریافت می کنید و ۱ لینک هم برای ایمیل شما به صورت اتوماتیک ارسال خواهد شد.

 
/images/spilit.png

دانلود با لینک مستقیم


تحقیق Spam

دانلود لایه مناطق کوهستانی و دشتی سراسر کشور

اختصاصی از یاری فایل دانلود لایه مناطق کوهستانی و دشتی سراسر کشور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود لایه مناطق کوهستانی و دشتی سراسر کشور


دانلود لایه مناطق کوهستانی و دشتی سراسر کشور

دانلود لایه مناطق کوهستانی و دشتی سراسر کشور

 در این پست لایه های اطلاعاتی میزان فرسایش سراسر ایران جهت دانلود قرار داده شده است.  این لایه ها، از نوع SHP  بوده و در نرم افزار ARC GIS  و ARC VIEW و برنامه های مرتبط قابل استفاده خواهد بود.

 

 دانلود لایه مناطق کوهستانی و دشتی سراسر کشور

 

لایه مناطق کوهستانی و دشتی سراسر کشور

 نکته: 

این لایه، سه منطقه  جغرافیایی کشور : مناطق کوهستانی، مناطق دشتی و منابع آبی نمایش داده شده است. این مناطق در فیلد  form-type در این لایه ثبت شده است.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود لایه مناطق کوهستانی و دشتی سراسر کشور

درامد ثابت ماهیانه بیش از 5 میلیون تومان

اختصاصی از یاری فایل درامد ثابت ماهیانه بیش از 5 میلیون تومان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

درامد ثابت ماهیانه بیش از 5 میلیون تومان


درامد ثابت ماهیانه بیش از 5 میلیون تومان

آیا از بی پولی خسته شده اید؟

آیا فکر میکنید آدم بدشانسی هستید؟

آیا آرزوهای خود را دور از دسترس میبینید؟

آیا کلی بدهی سنگین دارید؟

...

دوستان عزیز، منم یروزی تنها داراییم بدهی بود، آرزوی اینو داشتم که بتونم حتی یه ماشین خخخخخیلی مدل پایین داشته باشم، چون پول کرایه نداشتم باید تا محل کارم هرروز چند کیلومتر پیاده برم

 

فکر میکردم اونقدر بدشانسم که اگه لب چشمه برم آبش خشک میشه، من بودم و کلی آرزو، از طرفی وقتی آدم بی پوله فکرش درست کار نمیکنه... 

 

اما...

بطور کاملا اتفاقی با روش کاری آشنا شدم که زندگیمو متحول کرد

باخودم گفتم دروغه... ولی واقعا اونقدر ارزون بود که با خودم گفتم فرض میکنم رفتم یدونه آب هویج بستنی خوردم

فکر کردم، حتی اگه یک درصد واقعی باشه و زندگیم متحول بشه چی؟

.

.

 

 

با خودم گفتم این خیلی خوبه که با کمترین سرمایه بتونیم کسب و کار پر درامد داشته باشیم

تااااازه... کاملا قانونی

نیاز به زیر مجموعه گیری هم نداره

کاملا توی محیط حفاظت شده یک سایت معتبر کار میکنی

.

.

.

و اینکه میتونستم با روزی فقط یک الی دو ساعت کار به درامدی حتی بالاتر از 8 میلیون تومان برسم واین یعنی یک فرصت استثنایی

 

اونم فقط با 10.000 تومان

 

 

الان دیگه من اون شخص سابق نیستم

آرزوهام دارن به واقعیت تبدیل میشن

 

هیچ تخصصی نمیخواد

همه مردم میتونن انجامش بدن

سن و سال مهم نیست

سطح سواد مهم نیست

 

قیمت این محصول پایینه...

نه بخاطر دروغ بودنش، بلکه بخاطر تقاضای بالا و

استقبال هموطنان عزیزمون

 

فقط

10.000

تومان

 

تا رسیدن به آرزوهایتان

فاصله وجود دارد

 

تحقق آرزوها

 

در کمتر از 2 ماه به درامد باورنکردنی برسید

 

 


دانلود با لینک مستقیم


درامد ثابت ماهیانه بیش از 5 میلیون تومان

دانلود تحقیق بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش‎آموزان مقطع راهنمایی شهرستان ایلام

اختصاصی از یاری فایل دانلود تحقیق بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش‎آموزان مقطع راهنمایی شهرستان ایلام دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش‎آموزان مقطع راهنمایی شهرستان ایلام


دانلود تحقیق بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش‎آموزان مقطع راهنمایی شهرستان ایلام

فصــل اول
کلیات
1- مقدمه
2- بیان مسأله
3- اهمیت و ضرورت مسأله
4- اهداف تحقیق
5- سؤالات و فرضیات تحقیق
6- روش تحقیق
7- تعریف واژه‎ها و اصطلاحات

 
مقدمه
مطالعه پیرامون نحوه رفتار والدین و ویژگیهای فرزندان موضوع بسیاری از تحقیقات علمی در کشورهای مختلف جهان بوده است از جمله موارد مهم و اساسی در این تحقیق ویژگی عزت نفس کودکان در رابطه با بدرفتاری والدین آنها است.
بدون تردید خانواده عمده‎ترین و مؤثرترین نقش را در فرایند شکل‎گیری شخصیت برای ایجاد حس عزت نفس در کودکان دارد. در خانواده‎ای که صمیمیت، محبت، مهربانی وجود دارد کودک می‎تواند هم عزت نفس بالایی داشته باشد و هم تغییرات مطلوب در شخصیت او ایجاد گردد. از یک سو کودک می‎تواند با اطمینان به شخصیت خود با مشکلات روبرو شود و از سوی دیگر، بدون داشتن اضطراب و تشویش رفتارهای نامناسب خود را مورد تردید قرار داده و سعی می‎کند آنها را به نحو مطلوب تغییر دهد. شکل‎گیری بنیادین عزت نفس در کودکان متأثر از فضای کلی خانواده است.
می‎دانیم که اگر گویا فضای کل خانواده هر حرکت و رفتار کودک را علی‎رغم نادرست بودن پذیرا باشند، کودک به احتمال زیاد دچار اختلال رفتار می‎گردد زیرا تفاوت بین رفتارهای درست و غلط را نمی‎داند و از دیگران نیز انتظار دارد که همچون مادر و پدر هرگونه رفتار او را به گرمی و صمیمیت بپذیرد و چون چنین چیزی مقدور نیست مشکلات و درگیری‎های اجتماعی او آغاز می‎گردد. در نقطه مقابل خانواده‎هایی وجود دارند که رفتارهای کودک را نمی‎پذیرند و در حقیقت دائماً در حال طرد کودک خود هستند در چنین فضای خانوادگی کودک نمی‎داند چه چیزی باعث قبول و تشویق از طرف دیگران می‎گردد و کودک در هر امری دچار بلاتکلیفی است.
عزت نفس مبتنی بر ارزیابی قضاوتهایی است که شخص درباره خصوصیات خود به عمل می‎آورد. روانشناسان و جامعه‎شناسان عزت نفس را از شخصیت و هسته مرکزی سازگاری اجتماعی می‎دانند «اسلامی نسب، 1373».
تحقیقات انجام شده بر ارتباط متقابل بین عزت نفس فرد و تصور فرد از توانائیهای خود تأکید دارد بدین معنا که اگر عزت نفس کاهش یابد، احساس ضعف و ناتوانی در فرد ایجاد می‎شود و بالعکس با افزایش اعتماد به نفس احساس توانمندی به وجود می‎آید.
خانواده‎ها یا والدینی که بطور مستمر کودکان خود را مورد حمایت قرار می‎دهند، با آنها گرم و صمیمی‎اند و کنترل منطقی و متعادل را اعمال می‎کنند، در فرزندان خود اشتیاق ابراز رفتارهای اجتماعی قابل قبول را ایجاد می‎کنند و زمینه را برای بروز استعدادها و توانائیهای کودکان و نوجوانان خود فراهم می‎آورند. برعکس والدین آسان گیر که از کنترل کودکان خود پرهیز می‎کنند، کودکان آنها اشتیاقی ندارند که از رفتارهای قابل قبول و معیارهای تعریف شده گروه‎های مختلف جامعه اطاعت کنند.
والدینی وجود دارند که کارهای کودکان خود را در دوره طفولیت و کودکی به گونه صحیح کنترل نمی‎کنند، در نتیجه در دوره نوجوانی و جوانی از درونی ساختن اخلاقیات و ارزشها در آنها عاجز می‎مانند. این گروه دیر دست به کار می‎شوند و فقط در دوره جوانی اقدام به کنترل جوانان خود می‎کنند، دوره‎ای که مداخلات دیروقت والدین و اختلافات ایجاد شده جوانان را به سوی کژرفتاری اجتماعی و انحرافات اخلاقی سوق می‎دهد.

بیان مسأله
یکی از نیازهای اصلی و اساسی انسان احساس ارزش نسبت به خود و یا بطور کلی عزت نفس ‎(self esteem) می‎باشد در واقع برخوردار از این احساس ارزشمندی و اعتماد به نفس است که برای انسان به مانند یک سرمایه و ارزش حیاتی به حساب آمده و از جمله عوامل مهم و عمده در امر شکوفایی استعدادها و خلاقیت در انسانها محسوب می‎گردد این احساس ارزش بخشی از خودپنداره ‎(self concept) انسان می‎باشد که شامل تصویر خود از خود و احساسی که او نسبت به خویشتن دارد و درجه پذیرش و تأیید شخص نسبت به خویش می‎باشد. نوع نگرش انسان نسبت به خودش، براساس تجربیاتی است که از نگرش دیگران و ارزیابی آنها نسبت به شخصیت خودش دارد (میرزابیگی، 1373).
توجه پژوهشگران به عامل عزت نفس تا آنجا که مورد تحقیق قرار گرفته که بسیاری آن را به عنوان یک نیازمهم و اساسی در وجود افراد با ابعاد فردی و اجتماعی تلقی نموده‎اند در این زمینه می‎توان به افرادی چون: آدلر 1930، آلپورت 1937، مورفی 1947. مزلو 1970، راجرز و سالیوان 1959 اشاره نمود. (بیابانگرد، 1373، ص 11)
نقش خانواده در میزان عزت نفس براساس تحقیقات انجام شده قبلی اثبات شده است حال اگر والدین به گونه‎ای رفتار کنند که کودک آزرده خاطر شود در این صورت عزت نفس کودک پایین می‎آید. زیرا یکی از راه‎های ارضای نفس، تکریم افراد و توجه به شخصیت آنهاست.
فردی که در محیط خانواده به اندازه کافی مورد احترام و پذیرش واقع شود و عزت نفس وی بطور مطلوب ارضاء گردد روحیه‎ای طبیعی و روان و معتدل خواهد داشت. برعکس فردی که از پدر و مادر احترام و تکریم ندیده و والدین با او بدرفتاری داشته‎اند عزت نفس او پایین شکل می‎گیرد و کودک در خود احساس پستی و حقارت کرده و شکست خورده و افسرده خواهد شد و به صورت مستقیم و غیرمستقیم دچار مشکلات و اختلالات رفتاری و شخصیتی می‎گردد هیلز و کوپر اسمیت گزارش می‎دهد دختران و پسرانی که از عزت نفس بالایی برخوردار بودند والدین پذیرنده، خوش برخورد، بامحبت و خونگرم داشته‎اند. (بوشهری، 1373، ص 23).

 

 

 

شامل 97 صفحه Word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش‎آموزان مقطع راهنمایی شهرستان ایلام

دانلود پاورپوینت مدیریت بازاریابی صادرات تبلیغات - 19 اسلاید

اختصاصی از یاری فایل دانلود پاورپوینت مدیریت بازاریابی صادرات تبلیغات - 19 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت مدیریت بازاریابی صادرات تبلیغات - 19 اسلاید


دانلود پاورپوینت مدیریت بازاریابی صادرات تبلیغات - 19 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

اگر جمیع فعالیت های بازاریابی را در وجود یک درخت خلاصه کنیم، هر کدام از اندام های این درخت که یکی از اعمال حیاتی(organic) آن را انجام میدهند، بر یکی از فعالیت های بازاریابی منطبق هستند. بر این اساس:

  • ریشه ها: عملیات تحقیقات بازار و تغذیه اطلاعاتی
  • شاخه ها: تصمیم گیری در مورد کالا، قیمت، توزیع و تبلیغ
  • میوه ها: فروش، سود، سهم بازار، رضایت مشتری، ارزش افزوده، بازگشت سرمایه و... خواهند بود. بنابراین تبلیغات، یکی از چهار رکن اصلی در فعالیت های بازاریابی است و موفقیت هر بنگاه اقتصادی در هماهنگی، تعامل و یکپارچگی تصمیم های مربوط به کالا (خدمت)، قیمت، توزیع و تبلیغات می باشد.
}صادرات Export:
} ارتباط داشتن با بازارهای حرفه ای و حرفه ای های بازار، در آن سوی مرزهای ملی است. هدف از صادرات، یافتن فرصت ها و ایجاد و افزایش سهم کالاها و خدمات داخلی، در بازارهای خارجی است.
}بازار حرفه ای
} بازاری است دارای فرهنگ، اصول، ضوابط و قواعدی که شناخت، احترام و رعایت آنها، پیش نیاز ورود و لازمه ادامه حضور در آن است.
}بازاریابی فرامرزی
}بازاریابی حرفه ای است. بنابراین، انجام هرگونه فعالیت «بازارشناسی»، «بازارسازی» و «بازارداری» و ابزارها و رفتارها، باید منطبق با واقعیت ها و شرایط این گونه بازارها باشد.

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت مدیریت بازاریابی صادرات تبلیغات - 19 اسلاید